Egy luxuslimuzin lengéscsillapításánál kényelmesebb egy luxusterepjáróé?
NEM terepjáró a Q7 és társai...
Amúgy nagyon finom a Q7-es futóműve is, meg a nagy sedanoké is, csak a helyzet, hogy a legnagyobb technikai feature-ket mindig az A8/7er/S klass kapja meg, emiatt ezek a legtökéletesebbek komfortban.
Attól függ hol - ha a Dakar rally terepein akarnál átvágtatni 120 km/h-val, akkor egy puha futóművű terepjáró kétségtelenül kényelmesebb volna: https://www.youtube.com/watch?v=ZrbsIdx1ow4
De a közúton egy bizonyos mérték után teljesen felesleges növelni a rugóutat, attól nem lesz semmivel komfortosabb az utazás. Sőt, ha nincs sok pontos biztonsági övvel bekötve, akkor az ember zselatinszerű teste is elkezdene a karosszériával együtt ugrálni egy nagyobb kátyú kirugózása után. Modern autóknál épp ezért van egy minimum követelmény a futómű keménységére vonatkozóan - az alkatrészek sem viselik el a folyamatos himbálózást, meg te sem.
7-snek jó a futóműve, én csal ML mercivel tudom sorba állítani, de ott sem fair, mert ott szélesebbek, nagyobbak a kerekek, így jobban megérzed a dolgokat.
Ráaádsul az SUV-nál még az oldal lengés is bejátszik, így nem lehet nagy finomra hangolni a futóművet.
Egy szedán jobb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!