Hogy lehet kuplung csúsztatása nélkül szépen közlekedni?
Ha váltok, mindig egy kicsit csúsztatom hogy ne érezzem azt hogy vált, tehát ne rántson egy picit az autó. De ez elvileg nem tesz jót.
Tehát: csúsztatás nélkül hogy kell szépen váltani?
Igen, csak nem mindegy, hogy a csillapítóbetét, pontosabban abban a rugó mekkora terhelést kap!
Még a motorbőgetés sem árt neki annyira, mintha szakaszosan nyomogatod a gázt.
Ha meg minden váltáskor alapjáratra engeded vissza a fordulatot, még a motor is hamarabb tönkre megy.
"Persze ez nem aut jelenti, hogy váltáskor leugrálunk a pedálról, de viszonylag lendületesen le lehet róla szállni. "
Ez is csúsztatás már.
A kettőstömegűt pedig az basszha szét, mikor alapjáraton remegteted a dízelmotort, az egész szét akar esni már, de a lendkerék ugye felveszi ezt a nagy rezgést, te nem érzel az egészből semmit. Aztán megy a szitkozódás, hogy milyen drága a felújítás. Azért kell gázt adni neki, mert már 1500as fordulaton is egész finoman jár a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!