Nyári ablakmosó folyadékot hogy engedjek le, ha az autó rossz, akku lemerült, gépháztető nyithatatlan?
Itt a kérdés az hogy egyáltalán használjátok-e az autót. Mert ha igen akkor a nyárihoz önts hozzá télit, vagy kis fagyállót és ez bőven elég lesz. Vagy ha az autó csak állni fog, akkor marad az a módszer amit írtál, de ha az alján van egy kevés ahhoz önts hozzá némi fagyállót de -40 fokosat, mert sosem lehet tudni és akkor nem lesz gond.
Ha lemerült az akku, teddfel töltőre és úgy indítsd be az autót, és járj vele egy kicsit.
De azért jó lenne tudni mit értesz ez alatt hogy indíthatatlan? Ha az önindító nem teker, az is lehet hogy jó az akku, nincs lemerülve, ha csak le nem merítette valami más fogyazstó, akkor ha az önindító rossz célszerű kicserélni egy bontottra, de legjobb egy felőjított darabra. Ha önindító problémás akkor azt bikázhatjátok órákhosszát, értelme sok nincs. Ha be akarjátok indítani akkor be kell tolni a gépezetet.
Igen, a legfontosabb kérdés: használjátok-e az autót, avgy csak díszként van nálatok, mert akkor felesleges bárhogyan si hozzányúlni.
Általában a gépháztető bówdennel nyitható, semmi köze az akkumulátorhoz. Persze nem ártana tudni, milyen autóról beszélünk.
Nem is értem miért használnak egyesek nyári ablakmosó folyadékot, teljesen butaság: egész éven át télit kell beletölteni és akkor most nincs ilyen problémád. Amikor lehet kapni a téli szélvédőmósót (kéket), akor kell nagyobb mennyiséget vásárolni és a garázsba eltenni.
Én azért használok nyáron nyárit, mert annak a fagyálló komponens hiányában kevésbé agresszív a szaga.
Egyébként úgy szoktam cserélni, hogy ledugok az ablakmosó tartályába egy vékony gumicsövet, felszívom és megvárom míg kifolyik. Ezzel a módszerrel sikerül mindig annyira kiüríteni, hogy a spricni már nem tud többet felszívni, így feltételezem alig marad az alján.
Én nem szeretem sok-sok másodpercig a pumpát üzemeltetni, mert leéghet. Nem a pumpa, hanem az azt vezérlő elektronika. Volt is visszahívás emiatt az egyik nagy márkánál.
Nézd meg hogy hol a tartályod. Nekem pl a jobb kerékjárati ív és a lökös között. Ilyen esetben kiszednék kB 5 csavart, kihúznám a motort a tartályból és minden kifolyik.
Amennyiben sikerül kinyitni a mocitetőt, akkor raknék bele téli lötyit és járatnám amíg a csövekbe is az kerül. Ha nem, akkor bevinném a motort a lakásba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!