Milyen hátrányai vannak egy egykor törött autót megvásárolok?
Attól is függ hogyan törött, ha csak egy idom amit simán lecserélnek akkor 100%-os lesz.
Ha már az utastér váza is törött és úgy lett visszahúzva, olyan ingyen se kéne már. A következő ütközésnél sokkal nagyobb eséllyel lapul be és présel agyon.
Illetve attól is függ hol törött, ha hátul az még annyira nem probléma, de az első ajtóknál a leggyengébb az autó és ott kéne a legtöbbet védnie is. Ja persze, ha sokat utaznak hátul is akkor nyilván hátul törött autó se kellene.
A legnagybb gond, hogyha az alváz sérül. Azzal akármit csinálnak, soha nem lesz már jó. A következő ütközésnél nagyon csúnyán fog törni az autó, mert nem elég masszív az alváz egy nagy ütés után. Plusz jó eséllyel egyenesfutása sem lesz az autónak.
A másik, ami az alváztól független, hogy mik törtek még az autóban. Gyakori, hogy összegányolják az autó elejét, mert olyanra visszacsinálni, mint volt, drágább lenne, mint az autó értéke. És ugye a biztosító sem szeret fizetni, mikor meg a törött autó tulaja volt a hibás, ott aztán főleg nagyon megy a spórolás. Időnap előtt elkezdenek rozsdázni ezek az autók a javítás helyein, mert nincs normálisan lekezelve és lefestve az autó. Az illesztési hézagok is gyakran szemmel láthatóan nagyon nagyok. A futóművet sem rakják szinte normálisan össze a legtöbb esetben, ami szintén baj.
Aminél nem gond ha törött volt, azok az olyan autók, amiknél a casco fizet, és márkaszervízben szerelik meg gyári technológiával, de úgy, hogyha az alváz még nem sérült. Ott nem számít a pénz, mert a casco fizet bőkezűen. De régebbi 15+ éves autóknál nem lehet elvárni, hogy még egy koccanása sem volt soha (van ilyen, de elég ritka sajnos).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!