Mi értelme a sokszáz lóerős kocsinak, ha majdnem mind le van szabályozva 250 km/h-ra?
Utolsó.
Te akkor valamit nagyon rosszul csinálsz. 115 lóerős dízel, 5 fő + csomagok és kellemesen lehet vele előzni.
c4 picasso-rül van, szó ami azért batár nagy 115 lovacska is eléggé szépen húzza a kasznit ha előzni kell.
Ugyan az az értelme mint a 160-190 lóerős motorkerékpároknak.
Nagyot lehet gyorsítani, gyorsan lehet menni, a közúton lehet versenyezni. Ha sok pénzed van ilyen játékszereket vehetsz magadnak.
Látom itt folytatódott közben az eszmecsere, de tanulságos a dolog. A közútra nyilván a 250 is felesleges, főleg itthon. Marad a versenypálya, ahol viszont hátrány a korlátozás, mert ott épp szabadna menni 300-al is.
Hogy egy autó 4,7 vagy 6,2 mp alatt gyorsul százra, az az átlag előzés közben érdektelen, mert a szabvány utak itthon pocsék állapotban vannak és erre alkalmatlanok.
Szándékosan nem rugózom a sebességhatárokon, mert azt úgysem tartja be a többség ilyen autóval közlekedve (sem).
Azt a választ tartom valószínűnek, hogy az érzés miatt veszik az emberek a nagyobb lóerős autót, a gyárak meg leveszik a teljesítményt, hogy az alkatrészeket kíméljék, amiket a nagy teljesítmény gyorsabban megenne és ciki lenne egy merci, ami kifingik ötvenezer km után.
Még egyszer köszi a válaszokat!
Nem "veszik le a teljesítményt"
A sebesség van korlátozva elektronikusan , a teljesítmény megvan,csak ha elérted a szabályzási határt nem engedi tovább gyorsítani.
Motoroknál ez 300 km/h.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!