Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi értelme a sokszáz lóerős...

Mi értelme a sokszáz lóerős kocsinak, ha majdnem mind le van szabályozva 250 km/h-ra?

Figyelt kérdés
Nézem a 260 LE kocsit, 250 km/h. Nézek más márkában 500 lóerőset, ugyanaz. A gyorsulás jobb, a fogyasztás magasabb. Akkor mit számít?
2017. okt. 20. 19:26
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Enyémben ki van iktatva, " csak " 313Le, bár igazából csak úgy miért ne alapon lett, 30km/h-t jelentett a dolog, a GPS szerinte 251 helyett 283-ig ment el, nem mintha ki lenne használva, mert még No-ban sem nagyon megyek 210 fölé, de " jó érzésnek megteszi ", na meg volt már pár eset, mikor engedtem a késztetésnek, aztán pár sorstársat megleptem vele, hogy bizony nem volt vége 250-nél, de ez is csak akkor reális, ha olyan a helyzet. :)
2017. okt. 20. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Ja azt még hozzátenném, hogy gumit is kellett cserélni, ott bizony meglátszik a különbség, W helyett Y.
2017. okt. 20. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
Semmi értelmük sincs,csupán farokméregetésre szolgál.A magyarországi közlekedéshez még a 100 LE is sok.A legtöbben meg ki se használják a 200+ LE kocsijukat.Azért ilyen kocsikkal 70-el menni külterületen eléggé gáz szerintem
2017. okt. 21. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Én simán kihasználom a 200 LE-t, és többet is ki tudnék. Előzéskor szükség lehet a maximális teljesítményre. Egy 100 LE-s autóval kellemetlen előzni, főleg ha bent ültök négyen, esetleg csomagokkal. Nekem nem utolsó szempont az élmény sem, amit egy erős autó nyújt. A következő autóm azért valami racionálisabb választás lesz, de 150 LE alá nem fogom adni.
2017. okt. 21. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Utolsó.


Te akkor valamit nagyon rosszul csinálsz. 115 lóerős dízel, 5 fő + csomagok és kellemesen lehet vele előzni.

c4 picasso-rül van, szó ami azért batár nagy 115 lovacska is eléggé szépen húzza a kasznit ha előzni kell.

2017. okt. 21. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
Előzés és előzés között is van különbség :D
2017. okt. 21. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 kiitos ***** válasza:

Ugyan az az értelme mint a 160-190 lóerős motorkerékpároknak.

Nagyot lehet gyorsítani, gyorsan lehet menni, a közúton lehet versenyezni. Ha sok pénzed van ilyen játékszereket vehetsz magadnak.

2017. okt. 21. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 A kérdező kommentje:

Látom itt folytatódott közben az eszmecsere, de tanulságos a dolog. A közútra nyilván a 250 is felesleges, főleg itthon. Marad a versenypálya, ahol viszont hátrány a korlátozás, mert ott épp szabadna menni 300-al is.

Hogy egy autó 4,7 vagy 6,2 mp alatt gyorsul százra, az az átlag előzés közben érdektelen, mert a szabvány utak itthon pocsék állapotban vannak és erre alkalmatlanok.

Szándékosan nem rugózom a sebességhatárokon, mert azt úgysem tartja be a többség ilyen autóval közlekedve (sem).

Azt a választ tartom valószínűnek, hogy az érzés miatt veszik az emberek a nagyobb lóerős autót, a gyárak meg leveszik a teljesítményt, hogy az alkatrészeket kíméljék, amiket a nagy teljesítmény gyorsabban megenne és ciki lenne egy merci, ami kifingik ötvenezer km után.

Még egyszer köszi a válaszokat!

2017. okt. 23. 16:54
 19/19 kiitos ***** válasza:

Nem "veszik le a teljesítményt"

A sebesség van korlátozva elektronikusan , a teljesítmény megvan,csak ha elérted a szabályzási határt nem engedi tovább gyorsítani.

Motoroknál ez 300 km/h.

2017. okt. 23. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!