Mi értelme a sokszáz lóerős kocsinak, ha majdnem mind le van szabályozva 250 km/h-ra?
Az elektronikus határolás kettő perc alatt kiiktatható.
A gyorsulás az jobb, sokkal jobb.
Szerinted mennyiből tart kiírni a motorvezérlőből a tiltást?
Valódi tiltás akkor lenne, ha a legnagyobb fokozatban a motor a maximális fordulatszámával forogna és így menne 250-el.
Ezek az autók, simán elektronikusan van lekorlátozva.
egy bizonyos szint felett senkit nem érdekel, hogy van e értelme a több száz lóerőnek.
egyébként meg ahogy írtad, a gyorsulás is javul legtöbbször a több lóerővel. és a gyorsulást ki lehet használni a mindennapokban is, míg a végsebességet ritkán.
arról nem is beszélve, hogy ez elektronikus leszabályozás, simán mennének még többet ezek az autók.
8: ott csak egy olyan eszköz volt beépítve ami engedte a legmagasabb fokozatban max. fordulaton pörögni a motort, nem chiptuning.
Használt BMW volt, 10 milláért vette a csávó aztán széttört a hajtókar... 2012-ben 8 millió volt egy motor bele.
A kérdésre válaszolva:
Németország néhány autópályáján kívül sehol nem fogsz legálisan 130-140-nél gyorsabban menni.
A nyomaték előzésnél sokat számít, illetve hamarabb eléred az adott úton megengedett sebességhatárt, na meg ott az élvezet. (persze nem a 90 meg 110 lovas tédéíben :D)
Jogos a kérdésed, de ilyen alapon én is kérdezhetném, hogy minek 100 lóerőnél erősebb motor, ha Mo-n legálisan max 140-nel mehetsz?
Miért nem teszünk minden autóba 1.1-es 60 loerős benzinmotort. Végsebessége 170 és az elég mindenre nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!