Ez az olcsó tuning működhet Turbódízel motornál?
Állítólag ha a kartergáz visszavezetést megszüntetem (ami spec a turbó elé van visszavezetve) akkor több oxigént jut a motorba ezt az autó érzékeli és több üzemanyagot adagol magán hogy optimális legyen az keverék aránya.
Ez a dolog tényleg működig ?
Nem a füstön van a lényeg, hanem a tartalmán. A DPF megfogja a mikroszemcséket, hogy ne a hörgőcskédbe rakódjon le és szórja szét mindenfele amerre jársz. Mikor tömődik és kiég akkor sokkal nagyobb méretű szemcse keletkezik ezért is látható szemmel, ez nem rakódik le a tüdőben, megakad az orrban, nyálkahártyán és onnan tisztul, közben az se mindegy viszonylag egy helyben történik ez és nem szétszórva.
Az EGR már vitathatóbb, sokkal kevesebb lényege van, sok esetben az autó átment műszakin is kiiktatása után, mert nem nőtt a határérték fölé a károsanyag kibocsátás.
Ma meg már be se szerelik sok esetben, később pedig teljesen el is fog tűnni. Ezeknek 10-15 éve nagy szerepe volt, hogy az akkori Euro szintet tudják hozni az autók, ma már egyre kevesebb értelme, mert más rendszer kell a szigorodó Euro szintekhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!