Állítólag ha a kartergáz visszavezetést megszüntetem (ami spec a turbó elé van visszavezetve) akkor több oxigént jut a motorba ezt az autó érzékeli és több üzemanyagot adagol magán hogy optimális legyen az keverék aránya.
A légtömegmérő a turbó előtt van, jóval a kartergáz visszavezetés előtt.
Ha akkora a kartergáz mennyisége, hogy már ennyire számolni kell vele akkor annak a motornak már kapufa.
Szerintem egy szívósor tisztítás és egy EGR vakolás ennél jóval többet dobna.
2017. okt. 14. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 A kérdező kommentje:
Egr levakolásnál nem kell programozni is az autót ?
2.0tdci 136le
2017. okt. 14. 19:19
3/13 anonim válasza:
Az EGR-t sem viccből találták ki, anélkül sokkal rákkeltőbb lesz a kipufogógázod.
2017. okt. 14. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Kis ellenállással átvered a rail nyomas érzékelőt füstölni fog mint a disznó de vagy 35 lovat kapsz. :)) 10ft és 3 perc meló.
2017. okt. 14. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Mmmmm, mire is nem elég 140 ló? Vidd el inkább chiptuningra, ott talán megoldják, ha ép eszűek, füstölés nélkül is.
2017. okt. 14. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
"Az EGR-t sem viccből találták ki, anélkül sokkal rákkeltőbb lesz a kipufogógázod."
Ugye ezt nem gondolod komolyan te sem :D Kb 3 grammal lesz kevesebb az EGR-től a károsanyag kibocsátás 100 kilóméteren. A kartergázt jobb nem piszkálni.
2017. okt. 14. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
De, teljesen komolyan gondolom, bár most rákeresve inkább légzési panaszokat és a tüdő gyengülését okozzák az így keletkező nitrogén-oxidok. Nem viccből találták ki az EGR-t, hanem hogy megfeleljenek a környezetvédelmi normáknak. Sajnos nem veszik elég komolyan a környezetvédelmi méréseket itthon. Olyan autók rohangálnak az úton, hogy néha azért kell megelőznöm, mert nem bírom mögötte a szagot.
2017. okt. 14. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
nem feltétlenül az autóknál kell elkezdeni a környezetvédelmet,vannak sokkal szennyezőbb dolgok,de ha már az autókról van szó nem az egr szelep levakolása fog megölni senkit.
2017. okt. 14. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Nitrogén-oxidok mindenhogy keletkeznek, az EGR egy minimálisat csökkentett belőle. Annyira keveset, hogy ma már be se építik, mert megoldották máshogy a fejlődéssel.
2017. okt. 14. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Jaja, kell az Egr.
A szívósoromon csodálkozom hogy átment a levegő. 380 ezer kilométer alatt kevesebb, mint a felére szűkült a keresztmetszete.
Amikor kiégettem, volt olyan füst, hogy szerintem amennyivel kevesebb nitrogén-oxidot bocsátott ki élete során, azt most én egyszerre engedtem rá a légkörre.
A dpf-nek pont ugyan így nincs értelme. Amit megfog, azt ki is égeti, kellemes kis füstfelhővel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!