A hátsó tengely fékezését hogy lehet megszüntetni drasztikus beavatkozás nélkül úgy hogy akár menet közben vissza kapcsolható legyen?
Kérdés, hogy mi számít drasztikus beavatkozásnak. A hátra menő fékcsövekbe kell valamilyen módon szelepet tenni, amit le tudsz zárni. Játszós autóban be lehet vállalni, utcai kocsiban tilos.
Az új mustangban van ilyen funkció, line-lock a neve, de csak egy helyben gumit füstölni enged. Az elektronikus módon van megvalósítva, az autó ad fékerőt külön csak az első kerekekre.
Új autóknál lehet állítani érintőkijelzőn?
Persze. Kerekenként.
Csak ilyet nem nagyon kapsz kereskedelmi forgalomban.
Érintőkijelző, hogyne.
Javaslom, a kérdést úgy tedd fel, ahogy a fejedben megfogalmazódik, nem kell csűrni-csavarni. Vagyis: "Hogy kell megoldani, hogy gumifüstölésnél csak az első kerekek fékjei fogjanak?".
Erre egyszerű a válasz: az első fékkörbe line lock-ot kell szerelni. Megnyomod a féket, lezárod az első fékkört, felengeded a pedált, ekkor hátul felold a fék, elöl nem. Te pedig kedvedre rúgathatod az autónak egyhelyben, mer' az menő. Közúton mondjuk a line lock nem használható, de mint tudjuk, az egész KRESZ baromság, Hiperillegál Sztrítrészer Petike jobban tudja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!