Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok a Jaguarokról?...

Mit gondoltok a Jaguarokról? Mennyire jó autók? Megbízhatóak?

Figyelt kérdés

Szeretnék autót váltani, egyben kategóriát is.

Olyan autót szeretnék ami annyira nem gyakori Magyarországon, nem jön veled szembe minden 2. utcában.Ebből adódóan a BMW kizárva, meg nem túl megbízhatóak.


Ezért gondoltam a Jaguarra, abból is az XF-re.

Szerintem, nagyon elegáns, stílusos autók, 2010-2012 körüliekre gondoltam.


Viszont, mivel nincs olyan sok embernek ilyen autója, ezért kevés róla a vélemény is.



2017. okt. 8. 17:50
 1/8 anonim ***** válasza:
38%
aki 10 milliós autót vesz az mitől fél? hogy max jön egy 2 milliós motor generál? am véletlen az autó kategóriába tetted nem a viccbe!
2017. okt. 8. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%
Még egy Lexus-t eltudok képzelni átlag ember alatt is, de egy brit szart azért nem látsz minden 2. utcában mert eleve nem kispénzűek veszik, és nem is a fiatal réteget célozza meg, arról nem beszélve kitudja mennyi van szervizben.
2017. okt. 8. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Milyen célra? Sétakocsikázni a városban és mutogatni, vagy munkába járni 100 kilométerre, vagy a garázsban tartani dísznek, esetleg napi szinten teszkóba menni vele?
2017. okt. 8. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
43%
A Jaguar jó és szép, tényleg stílusos. Na de a megbízhatóságtól messze áll :)
2017. okt. 8. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Nekunk volt s type 3.0 benzin es xf 2.7diesel. Nagy problemak nem voltak egyikkel sem. Amugy az ujabb jaguarok (xf) egesz jok,a regebbiek s type,x type problemasak voltak.
2017. okt. 8. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Itt senki nem fog neked megfelelő választ adni a kérdésre , ugyanis akik ide járnak erre az oldalra pár 100 ezer ft-os autó tulajdonosok.Ebből eredően pedig csak olyan válaszokat fogsz kapni hogy aki ilyen értékű autót vásárol az ne itt kérdezősködjön meg hogy biztos vicc meg fake a kérdés stb stb.Jól tudom mert én egy Mercedes-ről próbáltam kérdezősködni és azonnal jöttek a válaszok hogy vicc vagyok meg ha X összeget ki adok miért érdekel a szervíz meg az egyéb költségek stb.Nem érdemes ezen az oldalon nagyobb értékű autókról kérdezősködni meg igazából semmiről ami már nagyobb értéket képvisel mert vagy nem kapsz megfelelő választ vagy nagyon ritkán.
2017. okt. 9. 02:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Jaguar tulajdonosként és rajongóként szívesen elbeszélgetnék veled privátban, írj nyugodtan.


Annyit fűznék hozzá az eddig elhangzottakhoz, hogy a Jaguar törődést igényel, rendszeres karbantartást, és ezt meg is hálálja neked, hidd el.


Jómagam inkább a klasszikus modelleket (Series I - III XJ, XJ40, XJ300) ajánlanám neked, ha olyan autót szeretnél, melyből "nem jön szembe másik" , ráadásul Jaguar felé kacsintgatsz.

A régebbi típusok megbízhatóságban, minőségben mind felülmúlják az újabb Jaguarokat, értékük pedig folyamatosan növekszik, ahogy közelítik, vagy már át is lépték az oldtimer kort.

Nézegesd őket neten, csodás autók, a régi modellekben amiket írtam megvan a kifinomultság, sportosság, elegancia esszenciája, egy soha vissza nem térő kor életérzését keltik, amit a mai kocsik soha nem fognak felűlmúlni.


Az előttem szóló "brit sz@r"-t emlegető egyéneknek pedig hagyjuk meg a szakadt, tekert, suttyó autók sokaságát, valószínűleg nem hallottak még a Rolls Royce, Bentley, Triumph, Morgan gyártókról, ahogy Jaguar sem méltó hozzájuk, sem másmilyen nagy múltú, eszmei értékkel bíró autó.

2017. okt. 15. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Isti1976 ***** válasza:

A Jaguar XF a régi S-Type alapjaira épül futóműben és karosszériában, így minden van hozzá, kiforrott és nem különösebben drága.


Az én 2010-es XF-em 90.000km-t ment eddig és egy 15eFt-os jeladót kellett kicserélnem, ami meghibásodás, meg egy légydarabot kivenni az érintésre kapcsoló lámpából, mert magától kapcsolgatott :).


Viszont a szoksásos kopó alkatrészeket súlya és teljesítménye miatt fogyasztja; gumi, fékek, de aki ilyet vesz, az nem fillérbubus, kibírja.


Amire vigyázz, hogy a 3.0V6-os dízel motor (kisebbel én nem venném meg) kb 200-250.000 km-t bír ki, ezért érdemes valós, keveset futott példányt venni. A HaHu tele 200eKm felettiekkel, azokat kerüld.


Városba benzinest, vidékre dízel vennék.


A V6 kompresszor benzines is jó választás, rövid utakra jobb mint a dízel és sportosabb.


V8-as ritka és fogyaszt, a V6 kompresszor alig gyengébb.


Váltóból a 2010-től használt ZF 6-os (6HP28) és ZF 8-as is kitűnő, csak a 2009 és azelőtti ZF 6HP26-ot hagyd ki inkább, mert az is megbízható, de jóval lassabban kapcsol.


Még az üléseket nézd meg jól, mert a 2010-es szériának még rossz az oldaltartása, későbbi ülések jobbak.


Fékből a 355mm-es elsővel vedd meg, ne a 326mm-est, mert az gyengécske. Arról ismered meg azonnal, hogy a nagyobbnál a féknyereg oldalról zárt egy takarólemezzel, a 326mm-es megy nem.


Egyébként típushibája igazán nincs, leszámítva, hogy a dízelek (DPF) nem bírják ha csak rövid utakra használod (<10km) és nem kormol ki, de ez sok modern dízelre igaz.

2017. nov. 26. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!