Vajon továbbra is olyan vacak minőségűek a francia autók, mint régebben?
Mai francia autókra egyáltalán nem illik a 3F szabály!
Pl a korábbi c3-as (2003-as I generáció) azzal voltak gondok, de sosem motorikusan. Elektronikai problémái voltak néha-néha, pl 1-1 kontakt miatt nem ment le az ablak....
Az I generációt visszahívták mert az első felfüggesztés a rossz rugók miatt leszakadt... Egyébként pedig sokkal kényelmesebb az, mint 1-2 mai autó. 1.6-os 120 lovas benzines motorral és a 980kg-mal egy igazi élmény vezetni. Van bele F1-es váltó (SensoDrive néven keresd), ami tökre feldobja a mindennapokat... :D :D És ami még fontos dolog, hogy már az akkori c3-as autókra is elmondható, hogy beülsz és nem leülsz....
Volt alkalmam kipróbálni a 2012 utáni Faceliftes C4 Picasso-t.....
Az valami isteni. Hatalmas tér, és iszonyat kényelmes, és semmi baja nincs elektronikában! Minden klappol. AZ már csak hab a tortán, hogy a fosvágen konszern 1.6 CR TDI-je -5 fokban alig indul, míg a "francia sz@r autó" dízelmotorral szilveszterkor -28 fokban pöccre beindult...
Citroen-Peugeot kb ugyanazokat a modelleket adja.
Ha tartós motor kell, akk érdemes megnézned a 2003-2005 évjárat (facelift előttiek) c3-as modelljeit. Minden motorja teljesen rendben van, a legjobb pedig az 1.6 szívó benzines! Pörög (igaz eszik kb 7.5-8 litert), és megy is! AZ F1 váltó meg olyan mintha egy gyerekkorod óta tartogatott álom válna valóra, amiről már rég lemondtál. :D
Családi autóként C4 Picasso modelleket tudom javasolni, ahol a FAP tartályt 150.000 km-ként fel kell tölteni aminek költsége kb 40-60k ft. Még annyi, hogy 1x elment a 3. henger porlasztója a szerelő pedig annyit mondott rá, hogy "a 3-as hengernél mindig ez van, a többi majd 300.000 km környékén megy majd ki." Tulajdonképpen úgy voltunk vele, hogy azt a szintű kényelmet, és komfortot amit adott, "elnézhettük" így neki ezt a problémát.... :D Ezen felül ülj bele, és sose akarsz beleülni majd az Obel Zafirába... :D :D
Ha sedán kellene akkor a citroen c5 2.0-s HDI motorral a te autód. Hidropneumatikus felfüggesztése van (kerék fel-le mozog, kaszni pedig egyáltalán nem), ami 200.000 km környékén megy ki, de ha ráköltünk ott akkor megint jó szolgálatot tesz majd hosszú ideig.
Ha új autót nézel akkor tudnod kell az AirBump fogalmát. Lényegében egy légbuborékos gumi, ami arra hivatott h megvédje a kocsid a külső sérülésektől. Pl. Bevásárlásnál a gyerek nekitolja a bevásárlókocsit az ajtónak. AZ nem sérül meg, mert a puha airbump felfogta az ütést. A Totalcar le is tesztelte keress rá. Felnőtt beleül és ha még úgy megy neki, se lesz semmi baja... :D :D
Ha pedig eleganciát akarsz és ki akarsz tűnni a sok ÓDI ÁHATOS tömegéből keresd meg a citroen ds 5-t.
Citroen ds3, ds4, és ds5. lesz egy ds7 terepjáró is. Múltkor olvastam, h a ds5-t már 4-5m környékén elviszed használtan, és azért az árért olyan autót kapsz amit megnéznek az utcán, és páratlan! Csak nézz rá milyen gyönyörű. Annak olyan a műszerfala, hogy a tetőn is vannak gombok, - a panorámaüvegen túl - és olyan mintha egy repülőben ülnél.
Hát nekem volt mindenféle, német, olasz, francia, van összehasonlítási alap.
Az autógyártóknál vannak sorozatok, amik elég trágyára sikerülnek.
Egy ideje a Renault F8q motorkódos verdáit nézem, de ahogy utánaolvasgatok, mindig lebeszélem magam róla.
Kb a Fiat dízel kategória lehet.
Ez azoknak lehet érdekes, akik a régi német dízelekhez szoktak.
Kb ok nélkül besül a motor, hengerfejes lesz, stb.
Szóval igen, nem csoda, hogy szidnak pár francia típust.
Peugeotom is volt pár, azoknak a motorja nagyon jó, a kasznija is, de a féltengely, hátsó híd....borzalom, pont úgy, mint a papír kaszni.
Szóval igen, én is az vagyok, aki már nem merne venni francia autót megint, lehet lepontozni...
De tudom, tapasztaltam milyen az, amikor több évig nem kell egy autóhoz nyúlni, csak olaj, vízcsere, néha vezérműszíj.
De ezek a régi autók, a maiak, gyártótól függetlenül, egy trágyadomb mind. Érzékelők tömege, elektronikák, vákuumcsövek, stb. Hátam közepére se.
#14-es vagyok:
Még annyit tennék hozzá hogy azért feldobja az utcaképet.
És hiába új a ww polo meg minden, ha az ember meglát egy citroen c3-at (2016-os legújabb generáciü), vagy egy picassot, vagy C3 Aircross-t ami tök cuki lett, vagy adja isten egy DS4-et (!!!) akkor megnézi rendesen.
Ahhoz h valami kitűnjön a tömegből nem kell drágának lennie, elég ha ritka. És a DS sorozat az bizony az! Még annyit mondok, hogyha a citroen.hu helyett a citroen.fr-en nézed, akk látod hgy pl nem a 130 lovas turbós benzines a legerősebb benzinmotor, hanem a 150 4 hengeres turbós! :D Csak nálunk nem forgalmazzák... :D
Pl annó a C4 Picasso-t is külföldön adták xenonnal, nálunk meg helyette volt ülésfűtés. AZ oka annyi, hogy pl nálunk tudták h a xenont senki sem fizetné meg, ellenben kemény a tél néha, és az ülésfűtés jó szolgálatot tud tenni. :D :D
Az a "néhány" ember aki az elmúlt 80 év alatt francia autók millióit vásárolta és elégedetten használta, az ugye mind ostoba, tudatlan, és műszaki analfabéta?
Ők soha nem fogják megérteni, hogy nem szabad francia autót venni. :-)
Ha egyszer a három francia gyártó valamelyikétől kérhetnék ingyen egy autót akkor biztos hogy a Renault-ra esne a választásom!
Amúgy szerintem a német és francia autók közt lett egy kis szerepcsere!A francia dízelmotorok utánozhatatlanok (pl.: 1.6dCi 160le 1.5dCi 110le 1.6e-HDI)
Az újabb francia midellek szerintem szebbek mint a németek és a japánok(egyéni vélemény)
Nem beszélve arról hogy mennyivel olcsóbb egy francia autó mint egy német,japán és fenttartani is olcsóbb!(3millioert lehet venni 2010-es tourant meg leget venni 2014-es scenicet kb.mindkettőt 130000km-rel de a scenicben több extra van és szebb is valószínűleg 3 év alatt pályán sikerült ennyit bele tenni a touran-ba 7 év alatt sikerült ennyi km-t tenni valószínűleg városban)
Ugyhogy a francia a jobb választás ha az ember autót akar vásárolni(még mindig személyes vélemény nem kell lehurrogni németbarát fonetikusok)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!