Kényelmes comfortos belsővel rendelkező autó, ~2m-ig, lent?
Üdv ,kocsit keresek.
Néztem 8 gen civic-et meg 7 gen accordot.
Szép meg minden,de nem túl komfortos.
Lényegében egy 130-150 le közötti benzines (akár dízel is) kocsit keresek,ahol a belső kényelmes,komfortos,és nem olyan sportkocsi dögkemény futóműve gyárilag,hogy 1mm szintkülönbséget is a veséjében érez az ember.
Egy 5-ös golfot néztem,az már tetszett azt mondom ,80%-ban amire gondolok,kényelmes nem kemény nem túl puha,oldalt tartó ülések,teljesen jó középkonzol,minden pont jól elérhető,nem gagyi kapcsolók,nem bonyolult,de nem is igénytelen műszerfal...
Nem családi autót keresek.
valami kinézetre is megyek.
Igen az internet a barátom (bár nem jön kocsmába valamiért),viszont annyi modell van,hogy hátha valaki ajánl egyet gyorsan.
Hatos golf bejön,tetszik,de a TSI meg ilyen motoroktól falnak mehetnékem van...
Benzinbe only szívóban gondolkozok,dízel meg max PD. (benzinbe esetleg 1.8t :D )
Talán skodák ? :)
A Skodák tipikus családi autók. Családom is van meg Octaviám is :-)
Ugyanazok a TSI-kel ill. PD vagy CR TDI-kel futnak, mint a VW-ek. Az Octavia méretben komfortos, van bővel fej- váll- és lábtér. Apámnak volt Fabiája céges kocsiként. Az már válltérben szűkösnek mondható. Kinézete meg említésre se méltó. Szélzaj viszont van mindegyikben, így ha ez is szempont, akkor inkább a VW-ek közt keresgélj a konszernen belül.
Visszatérve a te leírásodhoz. Futómű kényelmének tekintetében Ford Focusokat próbálgatnék a helyedben. Több generációt is próbáltam már és mindn messze lágyabb volt a közvetlen konkurenciájánál (Opel/VAG).
Motort tekintve nekem sajnos csak az 1.4, 1.6 jutott, de azokkal is elment. Ha neked kell a dinamika is, akkor az 1.8 vagy 2.0 szívó benzines Ford motor jó választás lehet. A turbós St-k pedig igazi ínyenc és költséges csemegék.
most hatos passatokat nézek.
1 milliótól indul,oké ezt elkönyvelem,hogy lerúgott taxik,félmiliiós példányok ,és a vételár 80%-át még rá kellene költeni példányok.
Ahogy látom 3m a tetejük a kb szalonnak.
1.5 az élhető,és 2 a jó állapotú.
Kívülről bejön,belülről is kb golf 5 belső csak ahogy nézem jobb.
Kövi sorban valszeg focus-t vagy mondeo-t lesek.
B6 Passat:
A dízel témája milliószor ki lett veséve, összefoglalva:
1.6 CRTDI gyenge ehhez a kocsihoz, az 1.9 PDTDI az picivel jobb jó, de dinamikus még így sem lesz, viszont nincs DPF, BXE-nél ügyelni kell a hibás hajtókarcsapágyas évjáratra. 2.0 PDTDI nagyon rizikós az olajpumpa miatt és itt volt beszállítói hibás kettőstömegű lendkerék visszahívás is. 2.0 CRTDI már valamivel jobb, de az olajpumpa itt is érintett lehet, valamint CR-ekhez megint van DPF.
Benzinesek témája még sokkal többrétűbb:
Az 1.4 TSI-k korai motorváltozatok, kerülendők.
1.6 szívó 8V gyenge a kocsihoz, a 16V FSI továbbá túl komplikált és igényli a prémium benzint.
Az 1.8 TSI-t, 2.0 FSI-t, 2.0 TFSI-t, 2.0 TSI-t és végül a V6-osokat nem ismerem, majd hozzááértő megválaszolja utánam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!