1,5 tonnás benzines autónál 150 lóerő kényelmes?
1455 kg saját, és 1955 kg össztömeg.
Nem versenyzésre kell, de szeretném ha azért megtudna indulni.
Az nekem igen kevésnek tűnik. 150 lóval olyan 1200 kilóig jó.
Bár így egy az egyben nem lehet megmondani ,mert függ a váltótól meg a nyomatéktól hogy milyen érzés gyorsulni vele.
Ez sok mindentől függ. Én 4 éve váltam meg az első autómból, ami egy 2000-es benzines Mondeo Mk2 volt. Szárazon 1200-1300kg között volt, 136 lóerő, igaz, szép hangja volt a motornak és kezdő vezető voltam, meg a vezethetőség is sportos volt ezért gyorsnak tűnt. Akkor ez nekem elég volt. Most beültem egy ugyanilyenbe, miután egy évig hajtottam egy közel 200 lovas BMW 325i Coupe-t, most meg egy közel 300 lóerős 540i-t, és elég rosszul éreztem magam benne.
Ha még nem volt erős autód, és nem vezetsz annyira tempósan, elég lesz a 150, legalább nem kell annyira tartanod a büntetésektől. Ha szereted a sebességet, inkább 200-tól északra nézelődj.
Mi az örömlány anyátokat pontzgattok le? Nincs a lábatok közt mivel játszani?
Ez egy szubjetív dolog, szerinte fogalmatok nincs mennyi a másfél tonna.
150 ló benzines másfél tonnát nem fog gyorsítani, pláne emelkedőn.
Egy diesel más tészta lenne de nem ez volt a kérdés.
Persze olyan felfogással, hogy "mennyen 130-at mer' az a maximális megengedett", nem kell a 3 hengeres lendkerekes autóknál nagyobb.
" legalább nem kell annyira tartanod a büntetésektől."
Nekem 245 lovasom van, és utoljára 6 éve büntettek meg, akkor is azért, mert eltévedtem, és míg a navira pillantottam, nem vettem észre egy 60-as táblát, 72-vel villantottak.
Nem feltétlenól kell száguldozni, ha van lóerő, olyant meg nem hallottam hogy valakit a gyorsulás túllépése miatt büntettek meg. (mivel ez nincs is korlátozva, szép is lenne, ha meghatároznák, hogy a 100-at legalább 8s alatt kell elérni)
Normál utcai közlekedésre teljesen megfelelő. Ha ez valami turbós motor, akkor még nyomaték is van benne, nem kell folyton visszaváltogatni és bőgetni a motort.
Minden relatív. Ezzel akár már dinamikusan is lehet haladni. De azért a "nagy" autókat nem fogod vele letolni az útról.
A 0-100km/h gyorsulás, 80-120km/h rugalmasság több infót adna róla.
A tömeg nagyon sokat számít. A céges kocsi amit hajtok 181 lóerő, 430Nm, 2017-es modell. Azt gondolná az ember az adatokból, hogy ez aztán hú de mehet. De cserébe majdnem 2 tonna. Mikor a nap végén átülök a "csak" 136 lóerős 1290kg-os saját kisautómba, egy rakétának érzem ahhoz képest.
"Nem versenyzésre kell, de szeretném ha azért megtudna indulni."
Arra van a váltó hogy visszarakaod 2. 3.-ba és akkor megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!