Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért vesznek 250-300 lóerős...

Miért vesznek 250-300 lóerős kocsikat? Miért éri meg?

Figyelt kérdés

Kinéztem egy VW Phateon-t, csak mert tetszik. Ha 2-2,5 literes motorral gyártanák, meg is venném, de 250-300 lóerőt túlzásnak tartom.


Ne nézzen senki hülyének, de már egy 180 lóerőtől is beragadsz az ülésbe, előzésnél is bőven elég, pályán 130 km/h sebességnél többel úgysem érdemes menni itthon (egyes német pályákon esetleg). Aki ilyen brutál erős autókat vesz, az milyen megfontolásból veszi?



2017. aug. 27. 21:18
 1/9 anonim ***** válasza:
Ez egy prémiummodell, annak pedig a motorja is fényűző kell, hogy legyen. Ha nagy kocsit szeretnél kevésbé brutál motorral, vegyél Insigniát, Mondeót, 508-at...
2017. aug. 27. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

180 lóerőtől is beleragadsz az ülésbe egy kis 1 tonnás autóban. Egy több mint 2 tonnás Phaetonban már olyan a 180 ló, mint egy 1 tonnásban a 90 :D


Miért, miért? Ha a világ csak racionális döntésekből állna akkor városon belül csak 1,3-as három ajtós swiftet látnál, városon kívül meg 1.9TDI-t..

2017. aug. 27. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
A Phaeton 2,4 tonnás, az 180 lóval nem tapaszt az ülésbe. Meg amúgy is, egy autó minél erősebb, annál jobb. Próbáld csak ki, és meglátod.
2017. aug. 27. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 veterán vas ***** válasza:

Nem lehet mindig a "megéri vagy nem éri meg" alapon gondolkodni.

Ha úgy érzed számodra fölösleges, akkor nem veszed meg. Van akinek nagyon fontos, és megveszi.

És olyan is van akinek nem fontos csak úgy KELL.

Hogy legyen. ;)

Fogadd el, hogy nem vagyunk egyformák.

2017. aug. 27. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Mert jó, pillanatok alatt megvan egy egész kocsisor előzésnél és nem okoz nagy csalódást a hegymenet. Én eddig próbáltam a lehetőségeimet, mentem 180-al Omegával nagyon nem éreztem, hogy belenyomott volna a fotelba a sebesség, nem volt nagy cucc csak előbb értem haza ( mindez persze Németországban történt no limit pályán és közjegyző is jelen volt )

Aztán próbáltam Swifttel menni amit bart a kis 1.3-as... 155-nél már minden gond volt ablak ki akart esni azt éreztem ,hogy szétesik ( nem tévedtem sokat, rohadtak voltak a nyúlványok de akkor még nem tudtam ) furi volt, na ( természetesen ez is Németországban volt és nem iszok kólát mert ártalmas és sok benne a cukor )


Szóval, igen jó dolog lehet egy ilyen vassal haladni.

2017. aug. 27. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Az ilyen autókat nem lehet "megéri, nem éri meg" nézőpontból vizsgálni. Egyszerűen ilyen kategóriában nem ezek a prioritások.
2017. aug. 28. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Nem ítélek el senkit, sőt, nekem is nagyon tetszik, csak érdekel, hogy mi értelme olyan autóval járni, aminek a "motor teljesítményének" 35-40%-a fölé az életben nem megyünk, nem tapasztalhatjuk meg (kivéve német pályák egyes szakaszain). Csak ész érveket szerettem volna olvasni, esetleg magamat is meggyőzni. :)
2017. aug. 28. 11:17
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha egyszer lepadlózod, máris kivan használva a sok lóerő. Nem kell ehhez 200-al menni, már egy 50-ről 130 km/h-re való gyorsitás is igénybe tud venni 300 lóerőt, és nagyon kellemes élmény egy 300 lovas autóval.
2017. aug. 28. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 veterán vas ***** válasza:
Ha egyszer olyan közlekedési katyvaszba kerülsz, ahonnan csak az említett "plusz akárhány" lóerőnek a segítségével menekülhetsz, valószínű soha többet nem fogod megkérdezni, hogy "miért éri meg?" ;)
2017. aug. 29. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!