Mennyiből lehet kihozni egy 3 literes benzin motorral szerelt,270-290 lóerős autó fenntartását?
13-15L (nyomva 20-at súroló) fogyasztás. -> Gondolom,mivel annyira érdekel a fenntartás,nem új pl : 3 lityós audiról van szó,hanem valami régebbi használtról.
Ezt megtudjuk jósolni,mivel nincs konkrét típus így jósolni se tudunk semmit.
De elkönyvelhető,hogy egy 1.4-1.8 körüli átlag megbízható pl : toyota,vagy suzuki fenntartásának a többszöröse (például olajcsere ,nem 3.5-4l olaj ,hanem 7-től felfele)...
Persze egy Yarisba is lehet beleszórni 300 ezret,ha kuplungosra rúgják,ha a váltót megdarálták,és cserébe dugattyú ,és főtengelyt kell cserélni,egyrészt nem feltétlen az alkatrészek drágák,hanem a munkadíjak,ahol bruttó 4-7e az "olcsó" óradíj,és 30-50 órát ráírnak a szerelésre ott az 100-150 ezer...
Már pedig,átlag 4-10 munkaóra normaidőt adnak meg egy motorkivételre...
Motorcserénél oké,10 munkaóra környékére írják,50-70e munkadíj,de egy sima kivételre a 10-et bőven ráírják...
Egy 3 literes 300 lóerős kitudja V6 ,vagy turbós cucc pedig már egyrészt hely,másrészt hozzáértés igénylő,kivenni is többszörös ár lehet,szerelni pedig fixen többszörös.
Egy toyota supra? nem vészes. Nagyon stabil futómű, elpusztíthatatlan motor. A baj az h nem tudom honnan szerzel hozzá alkatrészt.
BMW e90 330i? Hát lehetnek bajok. Agyon van pakolva elektronikával ami nem ok h elromoljon de ha elromlik akkor zsebbenyúlós. Hat henger nagyon jó motor és még szívó is ha jól emlékszem.
BMW x3? Egyik legrosszabb bmw motor. Láncszakadásos, tömítésbaja van. Lehet rossz vétel.
Mitsubishi 3000? Elvileg nagyon tartós volt a maga idejében de ma már nem hiszem, hogy könnyű lenne szervizelni.
Jaguar 3.0 xf? Elvileg iszonyat drága a fenntartása de nem hiszem, hogy bárkit zavarna ha már egy nem túl öreg Jaguárban ül.
Szóval lényeg, hogy inkább típustól függ h mi vár rád. Zabálni mindegyik fog rendesen.
Nem olcso moka . Én az 5.7hemivel jobb esetben 25-30 literrel járok el , ha nyomom rendesen akkor meg eszik 40litert is 300lo teljesítény . A 3.0 benzin hasonlerővel az is meg tud enni 30liter körül .
Súlyadonamit a kilowattobol számolnak ugyszint rohadt sok
Javitás meg megint sok
Nekem a hemihez csak USA-bol lehet szerezni alkatrészt
Ha valami japo sport verdát akarsz számolj azzal hogy itthon alkatrészt találni nem egyszerű moka
nem csak a benzin a drága.
Egy ilyen kocsi elvisz MINIMUM fél millát évente csak azzal, hogy van. Erre jön még az üzemanyagköltség.
#7 én bele se merek gondolni , hogy évente mennyibe van nekem a Dodge magnum R/T 5.7Hemi
2 szezononként cserélek gumikat rajta az kerül 250ezerbe meg a fel/le szerelés . Ausztriábol veszem mert itthon nem lehet ekkora méretben találni .
Kardántengely cserén volt 2 hónapja 600ezer forint . , olajcsere 10ezer km-nként 200ezer ... stb .. évi 1 millioba tuti van , de minimum 7-800ezer ha nem kell hozzá nyulni akkor igen 5-600ezer plusz a benzin meg a pálya matrica amit nem számoltam bele ebbe a sacc/kb 700ezerbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!