Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen benzines turbós autókat...

Milyen benzines turbós autókat ajánlotok?

Figyelt kérdés

keret max 1800000ft

skoda rs ilyesmire gondolok.

Köszi a válaszokat.



2017. aug. 26. 13:29
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
1.8T ,a motor kb egy kaptafa ,a bódék másak...
2017. aug. 26. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 A kérdező kommentje:

[link]

Ezt el lehet erni programmal, vagy rev limiter kell?

2017. aug. 26. 14:42
 3/22 anonim ***** válasza:

Na a következő Tunerjóska :D


El lehet érni programozással, a fordulatszám szabályzás ( rev limit) is szoftveresen van megoldva az autóknál.

2017. aug. 26. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 A kérdező kommentje:

Hát ez aztán hatalmas jóska..

Besz*rok hogy már minden jóska ami nem gyári, még csak nem is optikai szarság. Ja amúgy kényelmes a buszülés?

2017. aug. 26. 16:50
 5/22 anonim ***** válasza:

" Ja amúgy kényelmes a buszülés?"


Ha esetleg visszakeresel a válaszaim között látni fogod, hogy nekem a buszülés helyett a twin-turbo benzin jutott :D


Elmondom mi a gondom ezzel: ugyanaz, mint a többi tuner hülyeséggel. Látványos azt ennyi. Írsz egy ALS-es programot akármelyik 1.8T-re, lehet vele durrogtatni a parkolóba, meg a Deákon a lámpánál amúgy meg egy lassan egy átlag autó megeszi ha gyorsulni kell. Mint a 160 lovas Civic-et.


Ráadásul az ALS megeszi a katalizátort is nagyon hamar és vagy szívsz állandóan vagy kiszeded és írsz rá egy lambda nélküli programot aztán vagy átmegy műszakin vagy nem.

2017. aug. 26. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:
műszakiztatni kati-val utána leszedem
2017. aug. 26. 17:57
 7/22 anonim ***** válasza:
Viccnek van szerinted a katalizátor?? :)
2017. aug. 26. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:

"műszakiztatni kati-val utána leszedem"


Önmagában az kevés lesz. Ezeknél az autóknál két lambda szonda van: egy a katalizátor előtt, egy a katalizátor után. Ezek alapján szabályozzák a keveréket.

Ha átépíted katalizátor nélkülire akkor a két szonda hülyeséget fog mérni ezért azt is meg kell kerülni. Esetleg egy planár vezérlőszonda befér még katalizátor nélkül is. Ebben az esetben a minden műszakira cserélni kellene a komplett kipufogórendszeredet, a komplett motorvezérlő elektronikával, majd minden műszaki után vissza.

Nyilván ez is megoldható, egy komplett rendszer mondjuk egy 100-as, az elektronika ami kell a katalizátor nélküli működéshez az beépítéssel, szondával 300 000 környéke, tehát dobsz a kocsiba egy minimum fél milliós rendszert amit két évente ki-be rakosgatsz. Jól hangzik :D


Nem lenne egyszerűbb ennek a munkadíját és az anyagköltségét hozzádobni az indulóárhoz és akkor vehetnél egy olyan kocsit ami nem durrog, de legalább megy? :D

2017. aug. 26. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:

Hát figyelj szerintem azért a 210 lovas gép azért megyeget. 2.300.000 milyen gyárias megy jól? bmw alapból kilőve. subaru impreza mondjuk nem rossz, egy időbe akartam, de szervizköltség az elég sokba kerül. és itt nem az olajcserére gondolok mert azt én is meg tudom csinálni.

esetleg opel astra g opc.

2017. aug. 26. 19:23
 10/22 anonim ***** válasza:

Ha nem volt ropira törve már akkor :

[link]


Vagy:

[link]


[link]


Esetleg:

[link]



Perverzeknek meg :

[link]


[link]


Ha már a BMW-t kihúztuk a listáról (bár ennyiért találni 330i-t, 330ci-t) :D

2017. aug. 26. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!