Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A szívóbenzinek hogyhogy nem...

A szívóbenzinek hogyhogy nem haltak ki még, pontosabban mi az oka a hosszú életüknek?

Figyelt kérdés

Azért, kérdezem, mert igencsak elavultak.


A dízeleket vagy 17 éve turbóval szerelik, ennek köszönhetőek ezek a "turbóval szerelt traktorok" helyben hagyják a szívóbenzines autókat.De, nem csak menetteljesítményben hanem fogyasztásban is felülkerekednek.



Egy szívóbenzines autó, ahhoz képest,hogy mennyit fogyaszt baromi rosszak a menetteljesítmény adatai.


Nekem volt 1.6-os, illetve 2 literes szívóbenzin autóm.Ahhoz képest, amennyit "enni" kértek, nem adtak olyan teljesítményt.

Ezek manapság úgy néznek ki, hogy egy 2 literes turbós benzines 250 lóerőt tud minimum, régen ennyit csak a V6 tudott.

Egy 1.6-os turbóbenzinmotor meg lazán hozza a 180 lóerőt.

Na, de ehhez a teljesítményhez nem sok az a fogyasztás, amit ezek a motorok fogyasztanak.


Manapság eléggé elavultnak számít a turbó nélküli motor, bár szerintem a CR dízeltechnikához képest már 10 éve is elavult volt a szívóbenzin.

Emiatt, nem értem,hogy miért léteznek még új autókban.



2017. aug. 10. 18:36
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
78%
Na ha 3 éve írtad volna ezt vettem volna egy dízel passatot a Mazda skyactiv helyett. De hogy most olvasom ezentúl minden nap lekopom magam hogy 192 lovas szívós benzinessel kell kinlodnom :)))
2017. aug. 10. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
83%

Egy biztos, hogy a dízel autóknak nincs jövőjük...

tény, hogy most nagyon népszerűek, de hamarosan európa nagyvárosaiból szépen ki lesznek tiltva ha jön az euro 7 norma (és jönni fog).

Ezt a gyártók már még bonyolultabb módon tudnák csak tartani, sokkal drágább költségekkel, így az autó is sokkal drágább lesz... míg a benzines olcsóbb is és bárhova szabad lesz vele menni...


Na meg a hibrid és full elektromos autók is szépen szorítják ki a dieselt...


én 2020-ra jelentős visszaesést várok a dízel autók terén....

2025-re pedig szerintem már alig lesz személyautóban dízel, a mazda skyactive megtette az első lépést a dízel megölésében az biztos :)

2017. aug. 10. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem előttem leírták a lényeget.

Akinek nem a teljesítmény és az arcoskodás a lényeg, emelett rövidtávokra használja és nem akar bonyolult motort, az vegyen szívóbenzinnel szerelt autót.

2017. aug. 10. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
A kérdező pedig nem azonos teljesítményű szívó benzines és turbodízel autókat vetett össze. Azonos köbcentit tett, úgy könnyű. De azonos teljesítmény esetén a benzines jobb. A turbo dízel ki fordulatszámon (2-3000) nagyot lép ("érzed öcsém de faszán megyen?" ), de a nagyot lépés után menésnek kéne jönni, az meg nincs, mert kapcsolni kell a következő fokozatot.
2017. aug. 11. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
100%
Aha, aha. Mennyi km-t megy el egy turbós és egy mennyit egy szívó? Nekem egy 20 éves 1.5 ös mazdám van. Óra szerint 235 ezer km-el a valós meg ki tudja mennyi. De elfordítom a kulcsot oszt megy. Egyszerű mint az ásobot és kevés a hibafaktor. Olaj van víz van fuck yeah no problem. Biztos jó a smoke and charme tdi is. Valamire.
2017. aug. 12. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!