Suzuki swift 1.3 8v hogyan lehetne erosebb?
Van valami modja hogy par loerovel erosebb legyen?
Most 68le
Pl sport legszuro dob rajta esetleg valamit?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igen a sport dob és a légszűrő dob rajta kb 3lovat amit nem hiszem hogy észre veszel, de tudok pár ötletet pl
- Sheel v 100-as benzin + 1-2 LE
- iridium sport gyertya sor + 2-3 LE
- Légbefúvó beszerelése (nem turbo) +5-10LE
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt a benzin mitől lesz +1-2 lóerő? Vagy az iridiumgyertyától? :D
Kérdező:
kidobod a blokkot belőle és átépíted egy másik Swift áráért GTi-re. Akkor erősebb lesz :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 2-es hülyesegei közül nem is tudom melyiken röhögtem a legnagyobbat de szerintem ez a légbefúvós dolog lesz az!
Egyenkent mint az köztudott a hatso szelvedore ragasztott no fear matrica +5 ló
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ugyanezt a típust a tengeren túlra is gyártották a japók, az akkor 98 LE-s volt. (itt néhány példány futott belőle, onnan lehet megismerni, hogy pl. a biztonsági öv is automatikusan becsatolódott egy motorral)keress egy ilyen a bontóban, és motorcsere.
sokkal egyszerűbb.
Az ilyen légszűrőcsere, kipufogó-dob csere, 100-as benya nem sokat javít, talán néhány lóerő. Akkor is csak max 73 lesz, mégsem 100.
vegyél egy sérült, balesetes sport szwiftet, az 125, vagy az újabb 140 LE.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ha erős autót akarsz, miért 68 LE swiftből indulnál ki? :D
Csak motorcsere segíthet.
Az értelmes válaszokat köszönöm!:)
A hígagyúak pedig bölcsebbek maradtak volna ha nem irnak ide hülyeséget(matrica)
Csak hobbi autonak hetvegente szorakozni< --erre hasznalnam...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én is donorozást ajánlanék. Viszont nem mindegy, hogy melyikből melyikbe. Ha a sajátod kasztnija pöpec állpotú és sikerül minimális felújítást igénylő gti motort szerezni, én csak akkor vállakoznék a motorcserére.
Egyébként inkább keresnék egy még menthető gti-t és annak restaurálására fordítanám a pénzt.
Nem tudom, hogy Suzukiéknál hogy megyen, de a legtöbb márkánál a sportváltozat rengeteg részletben eltér a normáltól, azaz erősebb/módosított kasztni, eltérő fékfelfogatások, stb. Tehát megbízhatóság szempontjából is jobb lehet az eredeti gti, ha ragaszkodsz a Swifthez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!