Vennél R8as Audit ha a TT RS képes szinte ugyan olyan teljesítményre kisebb motorral és kisebb fogyasztással?
R8 4.2 V8 FSI 420 Le, 430 Nm, 0-100 Km/h 4.6 mp, 0-200 km/h 15.2 mp, vegyes fogyasztás 14,6 liter/100km, ár 32,8 millio forint
TT RS 2.5 TFSI 340 Le, 450 Nm, 0-100 Km/h 4.6 mp, 0-200km/h 15.9 mp, vegyes fogyasztás 9,2 liter/100km, ár 19 millio forint
21:57
Először is vegyél egy Helyesírási Kéziszótárt
Aztán gondolkozz el azon, hogy az xDrive hogyan lett koppintva a quattro-ról.
"most meg itt irod a xdivét közben meg az is az Audi quattro-rol lett kopintva..."
Megvan a hét poénja, azt hiszem... :-)
(nem ártana utánanézni a két rendszernek, mert lehet, hogy kiderülnének érdekes dolgok)
"tipikus bmw fanatikus vagy, nem értem miért lehet ennyire oda lenni egy ilyen autóért"
Miért b+ te miért vagy ennyire oda az ódiért?
"Utánna meg teszitek fel nagy kétségbeesetten azt a kérdést hogy mért utáljátok a béemvéseket?! hát ezért b@zdmeg mert nektek minden kocsi sz@r csaka béemvé a valami. "
Nézd, az Audi, a MB és a Lexus is jó kocsikat gyárt, de nekem egyik sem kéne soha, a BMW nekem jobb mindegyiknél. Az xDrive meg egy sokkal jobb rendszer, mint a quattro, ugyanis az buta 40:60 arányban osztja el a nyomatékot, a BMW alapból 60:40.
De miről is beszélünk, mikor az ódi alapból elsőkerekes???
A quattro-hajtással kapcsolatban ajánlom figyelmedbe ezt:
"Az xDrive meg egy sokkal jobb rendszer, mint a quattro, ugyanis az buta 40:60 arányban osztja el a nyomatékot, a BMW alapból 60:40."
No, gondolkozzunk csak! A quattro-rendszernek két fő változata van, ezek közül a hosszmotorosoknál használt, központi differenciálműves rendszer az, amire igaz a 40:60 arányú nyomatékelosztás. Ez alapesetben a hátsó tengelyre küld 60%-nyi nyomatékot, az elsőre 40-et. Ha azt mondod, hogy a BMW-é fordított arányokkal dolgozik, akkor az egy kicsit meglepő. Egyrészt azért, mert nem hinném, hogy a bajorok feltétlenül az első kerekek hajtását erőltetik, mikor ők az egyik utolsó autógyártó, akik - legalábbis saját márkanév alatt - nem gyártanak elsőkerekes autót és pár éve még egy reklámkampányuk is épült erre (arról nem beszélve, hogy eddigi ismereteim alapján az xDrive-nál is a hátsó tengely kap több nyomatékot). Másrészt meg ha még így is lenne és az első tengely kapna több nyomatékot, nem értem, miért lenne gond az, hogy az Audik egy része elsőkerék-hajtású. Vagy nálam van a logikai bukfenc?
(abba már tényleg ne menjünk bele, hogy az alapesetben beállított nyomatékelosztás hogyan változhat a kerekek tapadásának függvényében, mert érdekes számok jönnének ki és a végén kiderülne, hogy a csodálatos, hátsókerekes BMW-d képes szinte teljesen elsőkerékhajtással működni)
Prémium autóba csak hátsókerékhajtás való!
Am meg elírtam, az ódi alapból 60:40, a BMW 40:60! Az újabbaknál használja csak az audi a 40:60-at!
kedves drága béemvések! elárulnátok hogy ti itt mi a f@szt kerestek????? nemlátjátok hogy a kérdésbe AUDI van irva?????? nem pedig béemvé... jah igen megint azért jöttetek ide hogy okoskodjatok ,mást fikázatok meg itt verjétek a nyálatokat a hires hátsokerekes csodátokrol... ki nem sz@rja le a béemvét?! ott vannak a nektek valo béemvés kérdések ott öntsétek ki a tudásotokat! nem veszitek észre h a kérdezöt nem érdekli a hü'ye válaszaitok!
am hogy nem veszitek észre magatokat hogy csak a béemvések fikáznak más tipusu kocsikat...
rajtatok kivül már mindenki unja az okoskodásotokat...
"kedves drága béemvések! elárulnátok hogy ti itt mi a f@szt kerestek????? nemlátjátok hogy a kérdésbe AUDI van irva?????? nem pedig béemvé... jah igen megint azért jöttetek ide hogy okoskodjatok ,mást fikázatok meg itt verjétek a nyálatokat a hires hátsokerekes csodátokrol... ki nem sz@rja le a béemvét?! ott vannak a nektek valo béemvés kérdések ott öntsétek ki a tudásotokat! nem veszitek észre h a kérdezöt nem érdekli a hü'ye válaszaitok!
am hogy nem veszitek észre magatokat hogy csak a béemvések fikáznak más tipusu kocsikat... "
Mert te most nem fikáztad a BMW-t, igaz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!