Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW e46 320d! Vegyek vagy nem...

BMW e46 320d! Vegyek vagy nem éri meg?

Figyelt kérdés

Mostanság már jó vétel árban van. Nyilván azért a pénzért van újabb,olcsóbb fenntartású kevesebbet figyasztó kocsi,ami jobb ajánlat lenne..

Nyilván az újabb BMW-k drágák árban,mind fenntartásban.

Megéri egy 2004-es e46-ot megvenni napi használatra? Átlagfogyasztása az milyen?


Van egy 50 körüli nő autoörült ismerősöm, van egy e91-ük meg e46 .

Én e90-et akartam de nem ajánlja és az e46 szerinte jobb. Azt mondta az élmény miatt megéri és jobb mint egy azonos áru de nem prémium. Az e91 is nagyon jó csak drága és az e46 jóval olcsóbb fenntartásban.

Valahol úgy érzem jo lenne egy e 46-os és jobban járnék mint az e90-nel pláne fenntartásban,csak az a bajmn ezzel h öreg és az e90 még is csak fiatalabb. Ha most nem is veszek e46-öt valószínűleg soha nem ,mert csak öregebb lesz.Az e90 ég még odébb van a teljes kiöregedéstől.

Nem tudom mi legyen!


2017. júl. 2. 23:19
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
60%
Én tuti nem vennék egy 13 éves BMW-t. Alapból is elég drága a fenntartása a német prémium autóknak, ilyen öregen meg egyre durvább lesz. Arról nem is beszélve, hogy semmi értelme fenntartani egy ekkora autót napi használatra. A fogyasztásával kizabálja a pénztárcád.
2017. júl. 2. 23:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
60%

"Nyilván az újabb BMW-k drágák árban,mind fenntartásban."

Ebben nem lennék olyan biztos. Minél öregebb a technika annál nyűgösebb és ez jelentkezik a fenntartásban is.


Tudni kell mit szánsz rá, egy jó E46 ami tényleg jó vétel az azért nem olcsó.

2017. júl. 3. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
60%
Semmivel sem olcsóbb, ráadásul lepusztult, szétrúgott, ezerszer visszatekert órás a többsége. Én is nézegettem, de nagyságrendileg 2 milliót adni egy pénztemetőért? Felejtős
2017. júl. 3. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Idősebb Bmwt (mindegy, hogy E46, vagy E90) csak akkor vennék a helyedben, ha valósan keveset használták (második autónak, stb.) de ilyet nem fogsz találni (vagy ha igen, akkor drágán), mert 10 000 használt Bmwből 9990 darab már kilométerben eljutott a Holdig és éppen visszafelé tart (Föld-Hold távolság:384 402 kilométer). Ha gázolajos, akkor már a következő körét futja a Hold felé.

E46 alternatívájaként mit veszel? Egy majdnem ugyanolyan idős E90-et? Mert az aztán krrvára fiatalabb? Azt tudjuk, hogy az E90-et azért mondod fiatalabbnak, mert 2005-től 2013-ig gyártották, de ha egy lelakott 2005, vagy 2006 évjáratot fogsz venni E90-ből is (mert ezek olcsók), azzal ugyanott leszel korban, mint az E46-tal (az E46-ot 2006-ig gyártották).

Fiatalabbat és megkíméltettebbet most a kérdésed miatt kerestem a külföldi keresőkben, még E46-ból is 5000 eurónál kezdődnek azok, amiket én legalábbis megnézésre méltatnék. E90 kapcsán rákerestem most a fiatalabbakra is, 2008-tól a faceliftesekre, ott a 8000 euró alattiak sántítanak nagyon. Nem tudom érthető é, hogy ha veszel is egy megfizethető árú E90-et, már az is ki lesz öregedve, a megtett Föld-Hold távolságával.

2017. júl. 3. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

A 320d-ből nem lesz egyszerű találnod olyat amin nincs hiba, mindenki ezt hozza be, mert ez kell a magyarnak.

1,5misitől felfele nézelődnék,de mivel az évjárat végéből szeretnél választani ez akár 1,8millióig is kitolható nyugodtan.

Sokak szerint az E90 visszalépés az E46-hoz képest.


"Megéri egy 2004-es e46-ot megvenni napi használatra?" Gyereket suliba/oviba, utána meg munkába, napi 10-15km-re -> nem. Utazni pályán 100km-eket akár, de ha az olcsó fenntartás is közbejátszik akkor bármely vw konszernek 1.9tdi vagy a volvo féle 2,4d (D5) sokkal jobb választás.

2017. júl. 3. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Megéri, ha van még félretéve félmillád a bármikor felmerülő javításokra.

Amennyiben nem, akkor nem ajánlott.

Esetleg sufniműhelyes olcsó esetleg elbliccelt javítások, amitől a meglévő állaga rohamosan romlani fog, és egy-két év alatt odajutsz, hogy roncstemető, vagy egymilliós szervizköltség.

2017. júl. 9. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

b*szki mennyi hozzáértő :D Nézzétek meg mennyi egy kis szervíz egy 2019 es 320d-nek és mennyi egy e46 nak és utánna förcsögjetek, de egy lengőkar árat vagy fék szett árat is nézhettek, továbbá azt csak márkaszervízbe érdemes vinni más nem igazán ért azokhoz, tehát már is megnő a szervíz, egy 0-5 éves BMW hez tényleg valami nagyon nagy beosztásba kell lenned és havi 4-500 ezret keresned.

Átlag embernek viszont egy e46 320d teljesen jó, és most saját tapasztalatról beszélek, mivel nekem is ilyen van csak még az egyszerűbb adagolós 136 lovas. 5-6 éve hozták be, 200 ezer km-el, most 342 van benne óra szerint, de olajat nem eszi, nem okádja a kormot, így nem igazán érdekel, hogy valós vagy nem, elöttem megcsinálták valószínű a 20 év alatt. Legtöbb szerelő ért hozzá mivel minden sarkon van már belőlük. Utángyárott alkatrészek olyan árban mennek mint egy hasonló évjáratu TDCI Mondeóhoz vagy 5.5 Passathoz, nem ért semmi meglepetés az alkatrészárakkal kapcsolatba. 2 éve van meg, olyan gondjaim voltak amik nem egetrengetőek, 200 ezret költöttem rá eddig összesen szervízre ez idő alatt.

Az autót napi használatra vettem, napi 60 km országút munkábajárásra(+hobbi célra, mert kedvenc típusom az e46, de a praktikum miatt lett dízel, illetve jobban szeretem mint a 4 hengeres benzint, 6 hengeres benzinessel meg nem akartam munkábajárni, meg az nem megy annyi km-t mint egy dizel. Fenntartásra minden hónapban teszek félre 30-40 ezret, hogy legyen tartalék ha közbejönne valami( ne érjen meglepetés), így össze is jön egy olyan összeg amiből minden nagy problémát orvosolni lehetne, de persze egyszerre nem fog előjönni, pl kettöstömegü, turbó és porlasztó hiba is, de egy 200 jó ha van tartalékba, ha nincs akkor sincs gond, mivel nincs olyan alkatrész ami annyiba kerülne( kettőstömegüt kivéve), turbó felújítanak 100 ért, kettőstömegü kuplungal (LUK) 169 ezer nyilván munkadíjjal 200 de ez lenne a legnagyobb tétel( autoalkatrész24 en) adagolót is fel újítják 80-100 körül, porlasztócsúcsok 25 ezer/db, lengőkar előre 25-30 ezer körül már van hátra 18-20. Kardán lehet húzós, de 100-120 ezer körül szerintem megvan az is . Na de persze ezek nem egyszerre mennek tönkre, így a havi félrerakásokkal bármelyiket megtudod csináltatni, de elég ritka, hogy minden rossz legyen.

Fogyasztása nálam 5,5 országúton 90-100 közt. Autópályán 6,5.

Én megadok mindent neki, de nem szoktam gyári alkatrészt venni bele, mert az utángyártott is bír annyit, és mert így sokkal kedvezőbb a fenntartása. 10 ezrenként cserélek olajat+ olajszürőt. 20 ezrenként( 2.-ik olajcserénként) kartergázszúrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt is. Tankba OMW maxxmotion, és negyed tank alá ritkán engedem, meghálálja. Hidegen 1 perc járatás, leállítás elött is, hidegen nem rugom stb.

2020. máj. 26. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Akkor most, hogy megtudtuk hogy a tekert órás adagolós 320d az Isten, amire havonta annyit kell félrerakni fenntartásra amiből két év után vehetsz egy másikat. A fenntartás olcsó, ha megadsz neki mindent a unix saját márkás cuccai közül és a sarkon tuningoltatod, ha beviszed a wallisba akkor meg gazdasági totálkár. :D


Ki kellene emelni a kérdést, hátha más napját is feldobja a vége, nem csak az enyémet :D

2020. máj. 27. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

#7


Ugye te sem gondolod komolyan, hogy a 20 éves dízel BMW 5,5-et eszik országúton? :D 5-6 liter között a kisköbcentis benzinesek esznek :D Egy ilyen Bömbi legalább 8-at megeszik, de lehet 9 is az :D

2020. máj. 27. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Egy húszdében mi az élmény? az ha beindul? :D :D :D
2020. máj. 27. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!