Használt autók estében egy Mercedes fenntartása drágább, mint egy hasonló korú, valamivel olcsóbb márka? Nem tippekre, megérzésekre vagyok kíváncsi, lehetőleg tapasztalt emberektől várok "márkafüggetlen" objektív válaszokat!
Gondolok itt pl. arra, hogy bizonyos márkákat azzal bélyegeznek meg, hogy megbízhatatlanok, állandóan szervizben vannak stb...
Egy Mercedes estében (általánosságban ill. ha kifogok egy megbízható típust/példányt) a prémium felár ellenére anyagilag lehet, hogy jobban járok?
Köszönöm!
A régebbi mercedesek 2002-elöttieknek olcsó a fentartása illetve nagyon erős a kaszniuk legalábbis az e220-nak igen. Az újabba mercik meg minden nyugati autó egy fos és drága a fentartása. A japán autókkal nem kell mindig szervizbe járni illerve olcsók az alkatrészek.
de egy opel astrával illetve suzuki swift el nem fogsz mellé fogni az tuti a sírodig kísér.
Nem írtad hány éves autóról van szó....
vicc kategória a mai autógyártás, túlbonyolított, agyon elektrónikázott sz..okat gyártanak csak.
ha bármi baja van minimum több 10e forintot hagysz a szervízben, nagyobb bajnál több 100e lehet a költség.
amikor meg nekem mondják miért nem cserélem le a 24 éves autómat, akkor csak annyit mondok, hogy még sosem látott szervízt mert ha valami baja van otthon megcsinálom magamnak (de egyébként iszonyat apró hibái voltak eddig)
Nem kérted, de én szívesen adok egy tippet. Megnyitod a linket, kiválasztod a neked tetsző típust, és ha van alatta valami, akkor elolvasod az autótulajdonosok tapasztalatait. Ide menj: [link]
Tudom, már mástól is megkaptam, hogy arrogáns vagyok..
" Nem tippekre, megérzésekre vagyok kíváncsi, lehetőleg tapasztalt emberektől várok "márkafüggetlen" objektív válaszokat!"
Minél drágább újonnan egy autó, annál bonyolultabb technikai megoldásokat alkalmaznak, annál jobban felszerelt stb ( persze ez mindig az adott kor színvonalán értendő).
Mivel a Mercedes modelljei benne van a (kategória szerinti) top3 legdrágább autóban, így valószínűleg ez esetben a fenti állítás is igaz.
Több extra, bonyolultabb megoldások = idővel több hibaforrás. Többe kerül a fenntartása? Igen.
Ehhez még add hozzá, hogy a Mergák elég rendesen rohadnak :D
Oké, én lehetek elfogult. De az autópiacon nem lehet mindenki elfogult, és a piac elég jól beárazza a használt autókat. Nézd meg a neked tetsző használt Mercedesek árait és nézd meg adott évjáratban akármelyik tömegautó árait. Fullos W210 E320CDI-t már kapsz annyiért, amennyiért egy szutykerák benzines Mondeot tudsz venni. Hmm vajon miért? :D
Egy mercedes mindig mercedes lesz!Ha 1 vagy ha eppen 25 eves akkor is!Amihez tarsul a csillag felár!
Tehat igen,dragabb fentartani!
Az 1-es meg olyan hülyesegeket irkal ezzel a "régi mercinek erős a kasztnia meg olcsó fenttartani" hogy olvasni is fájt.....
Köszönöm, minden eddigi válasz többnyire hasznos volt!
Mástól is hallottam már, hogy a régi Mercedeshez olcsó pl. az alkatrész (nyilván függhet típustól, évjárattól stb...)
Egyébként nem azért vennék (HA vennék) idősebb használt mercit, hogy legyen egy fullos luxusautóm, amivel villoghatok. Akármilyet veszek a megbízhatóság és a fenntartási költség dönt!
A régi autókban pont az tetszik, hogy jóval kevesebb a hibalehetőség (mint fentebb is írták)...
2es: nem írtad, de érdekelne, milyen autód van, ha megosztanád.
3as: A tippet is köszönöm! :)
Azok a régi Mercedesek, amik villogásra alkalmasak (tehát kívül belül makulátlanok) azok bűndrágák.
"A régi autókban pont az tetszik, hogy jóval kevesebb a hibalehetőség (mint fentebb is írták)... "
Sajnos ez sem igaz.
"a w210 bár öreg de már rendesen elektronikázott,ezt kerülni kell,rossz konstrukció.de a 126,124 még bevállalható."
Semmivel több gond nincs az elektromosságával, mint bármilyen másik tipusnak. Hogy több dolog van benne, ami 15 éves korára elromolhat, mint mondjuk egy hasonló korú G Astrában, azt azért ne rójuk fel hibának. Egy inditómotort vagy egy generátort épp annyiba kerül megjavítani, mint bármelyik más típusba. Nem jellemző olyasmi, hogy pl. kapcsolókat kellene cserélgetni, ami sok más gyártmánynál típushiba. Időnként lehet gond a hátsó ablakemelőkkel, de jóval ritkábban, mint pl. a VW-knél, és nem kerül többe a javítása. A fűtőmotor fordulatszabályzója is előfordul, hogy tönkremegy, annyiba kerül, mint egy Rönóba. Az hogy esetleg van benne tolatóradar, ülésfűtés, meg tökömtuggya, és így benne van a pakliban, hogy egyszercsak ezek közül valami meghibásodik, nem jelenti azt hogy sokkal jobb az, amiben ilyenek nem léteznek.
Az általános kopó alkatrészek (szűrők, fék-, futóműalkatrészek) meg pont annyiba kerülnek, mint bármi másba. Léteznek különböző gyártók, eltérő árakon, ahogy bármi más autótipushoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!