Nagynyomású dieselekbe (pl. mercedes w204) a nagynyomású szivattyú sokat elbír vagy vannak előjelei mikor megadja magát?
Figyelt kérdés
2017. jún. 26. 15:29
1/6 anonim válasza:
Azért vannak apró jelek: füst, magasabb fogyasztás, erőtlenebb lesz az autó. Csak ezek annyira lassan, fokozatosan jönnek elő, hogy észre sem veszed, ha minden nap használod az autót, csak mikor megáll, mint a szög.
2/6 A kérdező kommentje:
Gondolom azért menetközben emiatt nem áll meg mint a szög.Max. egy következő inditáskor már nem indul be?
2017. jún. 26. 15:51
3/6 anonim válasza:
Nehezen indul, erőtlen, rángat, stb... Viszont nem sok előjele van, inkább csak az hogy megáll az autó(menet közben is simán meg tud állni).
4/6 anonim válasza:
W204-et még nem csináltam, de a W203-as CDI motorjainál jellemzően a gázolaj szivárgásával kezdődik a hiba.
5/6 anonim válasza:
Hát van olyan, ami letilt, például a VW féle PDTDI-k, bár ott nincs is külön magasnyomású pumpa, hanem maga a PD elemek ha tönkremennek, akkor letilt teljesen, és nem tudod beindítani. A Mercinél is előfordulhat ez.
Jut eszembe még, az Audinál tapasztaltam, hogy magasnyomású pumpa meghibásodása esetén (CR rendszerűeknél), a magasnyomású döglődése esetén vészüzemmódba vált az autó. Azaz mondjuk 230 lóerőből lesz 80.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!