Nándi_G kérdése:
1.9-es 116 Le PDTDI Ford Galaxym nem húz 1800-as fordulat alatt, onnantól viszont megindul rendesen! Turbó átnézve és takarítva, nagynyomású szivattyú cserélve. Mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
2014. szept. 15. 22:01
1/9 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Akkor kapcsol be a turbo. Rendben van az.
2/9 A kérdező kommentje:
Alig akar állóhelyzetből indulni. Ismerősöm Galaxyja már 1100 körül jól húz. Ugyanez a motor van benne. Lehet hogy a fedélzetit kéne átnézni?
2014. szept. 15. 22:12
3/9 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem passatba van ilyen motor, és az is húz 1800 alatt. El kellene vinni olyanhoz aki nem csak hibakódot tud olvasni, hanem élő adatokat is.
(más: nem volt problémád füstöléssel?)
4/9 A kérdező kommentje:
Ha odalépek füstöl. De akkor sem veszélyesen. Megpróbálok keresni vkit.
2014. szept. 16. 09:37
5/9 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mérni kellene egy kompressziót, mert lehet hogy már kopott a motor.
6/9 A kérdező kommentje:
Az okozhatja hogy 1800-as fordulat alatt alig megy utána meg megindul. Mintha sima szívóként menne addig.
2014. szept. 16. 15:05
7/9 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen okozhatja. Nekem már 2000-es fordulat alatt alig ment a 2,5Tdi-m. Mértünk egy kompressziót, 14-17 volt a 30 helyett. Most vettem le a hengerfejet, Olyan válla van a hengereknek, mit Fekete Lacinak! Vihetem fúratni, mert ezen már a gyűrűzés nem segít.
8/9 A kérdező kommentje:
megnézetem az agyát meg a komprssziót is. Köszi a segítséget.
2014. szept. 16. 20:44
9/9 anonim válasza:
Ha még aktuális a probléma, javasolnám a szívósort is kipucolni, mert a füstgáz visszavezetés miatt gyakorlatilag olyan mennyiségű koksz tud lerakódni a szívósorban, hogy alig kap levegőt a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!