Mi értelme, funkciója van egy elsőkerék meghajtású autónak sperr difivel?
Figyelt kérdés
2017. jún. 15. 12:02
1/7 crudy válasza:
Ugyan az ami egy hatso hajtasuban. Ott sem azert alkalmazzak a gyartok h lehessen vele driftelni.
2/7 anonim válasza:
Sárban, hóban jobban lehet vele közlekedni.
3/7 anonim válasza:
Kanyarban ha gázt asz akkor nem egyenesen fog menni hanem "behúzza" az orrát a kanyarba.
4/7 anonim válasza:
Ráadásul sokkal több értelme van, mint egy hátsókerekesnél. Bár igazából már rég négykerék hajtásúnak kellene lennie minden kocsinak és nem spórolni azon a szaros pár kiló vason meg fél deci benzinen...
5/7 anonim válasza:
Ugyanaz mint hátul. Nem hagyja hogy csak az egyik oldali kerék kipörögjön.
6/7 anonim válasza:
"Bár igazából már rég négykerék hajtásúnak kellene lennie minden kocsinak és nem spórolni azon a szaros pár kiló vason meg fél deci benzinen..."
Na itt a nagy igazság, ez, hogy nem hajtják mind a négy kereket, olyan, mintha nem lenne mind a 4 kerék fékezve. Többek között ezért lettem audis.
7/7 crudy válasza:
Mondjuk ha valaki ezert lett audis teljesen megertem. Egy tetves kardan es meg egy difi (meg a kozephajtas sallangai) es nem lenne kiporgo elso kerek, nem lenne hoban vizen tancolo segg. Elektromos auto koszon be a kozel jovoben de meg a mechanika sincs elfogadhato szinten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!