Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül 1 liter a...

Mennyibe kerül 1 liter a shell új v-power nitro + benzinéből? Van értelme kipróbálni vagy csak marketing ez is?

Figyelt kérdés
most mindenutt orrba szajba reklamozzak, a reklam alapjan ha csak a fele igaz is jo, ti hogy latjatok?

2017. jún. 1. 10:14
 1/9 anonim ***** válasza:

Kb. 400 ft körül mozog. Önmagában az üzemanyag nem ad érzékelhető többletteljesítményt. Benzin az is, mint az összes többi, nagyjából ugyanannyi az égéshője és az égési sebessége. Nem fog tőle 80-nal egykerekezni a robogó.

Az oktánszáma jó magas (100 vagy afölötti, a pontos értéket nem tudom), ezért ha extrém magas sűrítésű lenne a motor, nagyon jól működne vele, mert kevéssé lenne hajlamos az öngyulladásra. Sőt, feltöltött motorok esetén a töltőnyomást is bátran lehet emelni, mert a magas oktánszámú benzin bírja.

Ha viszont a motor gyári állapotú és 95-ös, esetleg 98-as benzinre van optimalizálva, nem tudja kihasználni a 100-as oktánszám előnyeit. Esetleg részterhelésen kevésbé hajlamos csörögni a motor, de ha a gyújtás vezérlőjébe nincs beleírva a 100-as oktánszámú benzinhez tartozó jellegmező (mert mondjuk nem gondoltak rá, hogy ilyet töltenek bele), akkor nem fog nagyobb előgyújtással reagálni és javítani a teljesítményt részterhelésen.

Az állítólagos súrlódáscsökkentő, lerakódásgátló és egyéb tulajdonságokban meg nem hiszek. Lehet, hogy vannak, nem vonom kétségbe, de én nem hiszem el őket. Egyrészt ha csak a fele lenne igaz annak, amik az olajcégek marketingesei az ilyen adalékokról mondanak, akkor ma már teljesen súrlódásmentes, végtelen élettartamú motorok lennének, amik termelnék a benzint. Másrészt pedig teljesen mindegy, milyen adalék van a benzinben, a városban tötymörgő, üzemi hőfokot soha el nem érő, állandóan a fordulatszám-tartomány alsó harmadában használt motorral nem tud csodát tenni: az bizony akkor is kopni fog és csúnya lerakódások keletkeznek rajta.

2017. jún. 1. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

A mennyibe kerül kerdesre a holtankoljak.hu ad valaszt.....a van értelme kerdesre neg olvasd at az oldalon levo tobb szaz ilyen es ehhez hasonlo mar megvalaszolt kerdest.....

Van akiknek annyira bejött a placebo hatas,hogy allitasa szerint 1.4-es vacka is úgy megtáltosodott tőle hogy amg-ket alaz vele es kozben 2 decit fogyaszt......

Aki meg egy kicsit is ért hozza meg képben van csak mosolyog ezeken a megahiperszuperturbotuningnitro benzineken....

2017. jún. 1. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Nekem van egy 600-as sportmotorom.

Már tankoltam bele mindenféle kúton többféle oktánszámút és egyedül az OMV 95-ös MaxxMotion-nál éreztem,hogy jobban ugrik gázadásra a többinél semmi változás nem történt.

2017. jún. 1. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Azért nem teljesen placebó.

A tökéletesebb égés miatt valamivel nagyobb lesz a teljesítmény, és kisebb a fogyasztás.

A motor simábban jár tőle.

Persze nem olyanra kell gondolni, hogy a 60LE kocsiból 80LE lesz, csak mondjuk a normál hazai benzinnel 55LE helyett 58LE jön ki belőle :)

A kocsim elég stabilan 8l-t fogyaszt 95-ösből.

"Nyugati" 95 benzinnel és hazai OMW MaxxMotion100-al 7l jött ki. Teletankos mérésekkel.

2017. jún. 1. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
nem a teljesítmény meg nem is a fogyasztáscsökkenés érdekel! hanem pl a lerakódástisztító kepessege, motortisztito hatasa
2017. jún. 1. 14:18
 6/9 anonim ***** válasza:
Jajjj...na ez a másik kedvenc városi legendám ezekkel a benzinekkel,hogy motortisztító hatás?!?kb mint a wick atemfrei...az orrodat is tisztíccsa!
2017. jún. 1. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Az injektort miért ne tisztíthatná?
2017. jún. 1. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Fekete Kisztina válasza:
Az ára kutanként eltérő, de nem csak a powerekbe raktak az új adalékból, hanem az alap benzin és disel is ugyanazzal az új dynaflex nevezetű adalékkal megy, csak kevesebb van benne, mint a powerben. A power95-nek egyébként ugyanúgy 95 az oktánszáma, és a power racingnek pedig névlegesen 100, de Magyarországon ténylegesen nem kapni csak 98-as oktánszámú üzemanyagot mindenhol. Ha 100-ast akarsz tankolni, szaladj ki az osztrákokhoz. A másik, hogy ugye senki nem gobdolja, hogy jöttek éjszaka és minden kútról leszivták a régi adalékos üzemanyagot és másnapra reggelre mindenhol lecserélték az egészet az újra.. már aki shellen tankolt, hónapokkal előbb tankolta az autójába, csak a bevezetésre már a legkisebb forgalmu kúton is kicserélődött az üzemanyag, tehát aki tapasztalta hatékonyságot az már jóval előbb tapasztalta. Ezeknek az üzemanyagoknak nem az a lényege, hogy jobban megy egy tankolás alatt az autód, a régi autólba teljesen feleslegesnek is tartom a power üzemanyagot hiszen olyan évtizedes koszt kaphat fel, hogy többet árthat mint használhat a motornak. De az új autóknak már nem véletlen van sokszor feltüntetve, hogy tankokj prémiumot. Az a véleményem, hogy aki elmegy és minden jöttment lukoil meg auchan kúton tankol... az meg is érdemli. És még az agipokat is idesoroltam volna ha a Mol nem vásárolta volna fel őket.
2017. aug. 23. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Fekete Kisztina válasza:
A lényeg, hogyha az alapüzemanyagot tankoljuk, abban is az új dynaflex adalék van, csak 20%-kal kevesebb, mint a prémiumokban. Viszont az új adalék 3x hatékonyabb a réginél. Minden kúton van egyébként kifejezetten vevőknek szóló tájékoztató ezzel kapcsolatban. És igen a nagy olajvállalatok arra mennek, hogy minnél jobb üzemanyagot adjanak a vevőknek, ami minnél jobb az autóknak, hiszen ha nem így lenne nem lenne a legnagyobb hálózattal rendelkező olajtársaság a világon.. nyilván nem a rossz üzemanyagnak köszönhetően. Lehet a lukoil, auchan kút és társaik olcsóbbak de pont annyival rosszabbak is, mert nem a minőségre mennek.
2017. aug. 23. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!