Milyen kerékőrt érdemes venni?
Első! Nem akarlak megbántani, de csacskaság, két okból.
Egyik az, hogy eszméletlen sok variáció van, s termetes is. Külön teherautó kellene a kulcsokhoz.
A nagy kulcscsomóval járó betörők is csak a kabaréjelenetekben léteznek.
De a fő ok, s ez a kérdezőnek szól inkább: Nem kulcsokkal próbálkoznak, vannak más módszerek, amihez nem kell kísérletezgetni. A kocsit megrongálják, de a felni hipp-hopp lejön.
Szerintem nem sokat ér a kerékőr, talán ha 5-6 félét is felteszel :)
Mi elvesztettük a régi kocsinknak a kerékőr kulcsát. Tökre aggódtunk mi lesz, aztán a gumisnak tovább tartott a barkácsolt célszerszámért hátra menni, mint kitekerni a kerékőrös csavart.
Második: abszolút nincs igazad, a piacon 12-13 féle kerékőr van, ami közkedvelt, szívesen vásárolják sokan. Ebből beszerezni egy darabot, egy kulccsomó nagyságú.
Gumis fél perc alatt leszedi neked mindenféle erőltetés nélkül, ergo a kerékőr egy p.rasztvakítás. Attól még reggel téglákon fog állni a kocsid :D
"ezek a vackok maximum sajat magad hamis megnyugtatasara szolgalnak"
Vagy saját magad megszívatására. Ha mondjuk elveszik a nyitókulcs vagy eltörik, stb.
Nekem McGard márkájú kerékőröm volt.
Egészen addig, amíg a szervizben suttyomban rá nem hútrák légkulccsal. Aztán ősszel jött a meglepi, hgy nem jön le.
Elmentem gumishoz, aki kimondottan úgy hirdette magát, hogy mindenféle kerékőrt le tud szedni. Hát nem jött össze nekik. Elnyírták azonnal a kulcsot hozzá. Próbálkoztak univerzális leszedőkkel, de nem tudtak ráfogni egyikkel sem, mert ennek direkt olyan a kialakítása, hogy ne lehessen ráfogni.
Azt mondták rendeljek hozzá másik kulcsot és azzal leveszik. 15.000Ft és két hét várokozás, amíg a biztonsági kód alapján németországban elgyártották a pótkulcsot és elküldték. Addig jártam a nyári gumikon az ónos esőben.
Megjött a cucc, evittem a gumishoz, ahol hármat nagy nehezen levettek, de a negyediknél a pótkulcsot első próbálkozásra két másodperc alatt elnyírták.
Ekkor széttárték a kezüket, hogy ne haragudjak, nekik eddig tartott a tudományuk, keressek egy lakatost, ami ráhegeszt egy fület a kerékőr fejére és azzal talán le lehet hajtani, de a felniről a lakk tuti le fog égni hegesztés közben.
Végül márkaszervizben fél napi folyamatos munkával le tudták fúrni a keményített acél fejű csavart. De a felni is kapott kicsit, így azt is újre kellett fényezni.
Az egész móka, pótkulcs rendelés, lefúrás, 17"-os gyári alufelni javítás, fényezés, kb 50.000Ft-omba került. És persze rengeteg bosszúság.
Ekkor fogadtam meg, hogy kerékőrt soha többet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!