Van olyan hogy kettőt kell visszaváltani gyorsításhoz?
Akkor az összes Honda mérnök hülye. Mivel gázpedál állástól függően kéri a következő sebességet, negyedikben 50-nél nem tovább gyorsulva azonnal kéri az ötödiket, pedig még 2000 sincs a fordulatszám. Szegények, biztos kevesebbet tudnak a motorokról, mint te!
Egyáltalán nem káros a kis fordulatszám. A gurulás nem sokban különbözik az alapjárattól, pár kW elég egy autó mozgásban tartásához. Teljesen felesleges a magasabb fordulatszám miatt egy csomó energiát elpazarolni a motor felesleges forgatására.
Még jó hogy azautóm nem olvasta a baromságaidat, és nem tudja hogy tönkre kéne mennie. 150 000 km van benne, és mindig így vezettem, ma is 0W30 olaj van benne, és a csereperiódus alatt nem kell rátölteni. Biztos nem volt megfelelő az olajnyomás.
TUdod, van az a kis lámpa, piros olajoskannát ábrázol. Na, ha az világít, az jelenti azt hogy nincs elég olajnyomás, az összes többi csak a hozzád és a semmihez sem értő totalcaros "szak-újságírok" képzelgése.
Pont a terhelés mértéke ami megkülönbözteti au alapjáratot a kis fordulaton kínzástól.
Ha odafigyelsz le lehet menni 2000 alá, de amint kis emelkedő vagy gyorsítás jön, vissza kell kapcsolni.
Ellenkező esetben jól szét lehet ütni a motort.
Egy honda motor 500-at simán elmegy megbontás nélkül, 150-el még nem dicsekednék :)
Azért a kis fordulat + hideg motor + nagy terhelés tud szép kopásokat előidézni.
Illetve a fordulat és a fogyasztás nem feltétlen arányos egymáshoz -> nagyobb fordulaton nem feltétlen eszik többet az autó mint alacsony fordulaton.
"Akkor az összes Honda mérnök hülye. Mivel gázpedál állástól függően kéri a következő sebességet, negyedikben 50-nél nem tovább gyorsulva azonnal kéri az ötödiket, pedig még 2000 sincs a fordulatszám."
Ahogy mondod, hülyék, és a többi gyártó mérnökei is, amelyik úgy állítja be az autót, hogy 50-nél az ötöst kéri. 2000 alatt a benzinmotornak nincs mit keresni, ha jót akarsz.
Miért te alapjáraton előzöl?
Az összes automata váltó tudja, hogy gyorsításkor vissza kell váltani, akár több fokozatot is.
A sok idióta motorgyilkos még le is pontoz akik nem tudnak normálisan vezetni...
Már nem azért mondom de 50 körül a 3-as fokozat BŐVEN elég ahhoz hogy előzzünk.Itt nem vágunk be más elé kereszteződésben,na oda kell a 2-es nem előzéshez 50-es sebességnél...Sőt jobb kocsiknál még 4-esben is jól lehet előzni,ja igen ám csak a kuplunggal is tudni kéne játszani,nem dísznek van ott...Nektek még az automata váltó se lenne való,nem hogy a manuális...
Egy benzines kocsi 3-3500-at forog 50-nél kettesben.
Szóval ha nagyot kell gyorsítani(pl traktort, robogót előzöl) pont kettesbe kell visszarakni,és 5-6000-ig kihúzatni.
Kisebb gyorsításhoz harmas is jó. Négyesben csak nagyon óvatosan 50-nél!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!