Mit gondoltok a E38 BMW 725tdsről?
nem felvágásra, csajozásra kell ez a !21éves! kocsi hanem mert számomra ez a legszebb nagyvad
konkrétan ezt néztem ki
Mondták hogy a tds jelzésű bmwket hanyagolnom kéne de mivel 730dben nincs manuális váltó igy marad ez (nem mellékesen apám régi e39 530d motorja raklapon pihen fedett fűtőtt garázsban amit gond nélkül belerakhatunk)
jelenleg egy 97es a4 1.9tdi vezetek és bőven hasznalható gyari 90hpval nem versenyzésre kell amugymeg autopályán ez is megy 130al
a váltás egyetlen oka hogy most megtehetem összespóroltam és vételáron felül 500ezer is rendelkezésemre áll.
napi szinten kb. 5km kocsikázok ide-oda esténként haverokkal, nyaranta többször balaton, évi 1-2 külföldi utazás
-végülis mennyire rizikós ilyen feltételek mellet belevágni? minden kocsit szervizelni kell A4esemet is kellet
-egy kb fogyasztást is nem mintha annyira számítana de olvastam már 100kmre 6.5, 8-9, 12L, szóval melyik a reális
25 TDS-ről nagyon hamar le szoktam beszélni az embereket, még a 3-mas BMW-nél is, nemhogy a 7-esnél. Ebbe az autóba nagyon nem illik egy ilyen f0s motor, mert: megbízhatatlan, nagyon gyenge a nagy kasztniba, cserébe dízel létére csomót zabál.
Ilyen E38-as befektetésnek sem rossz, mert szökik már felfelé az áruk, nagyon sokan ezt tartják csak igazi BMW-nek, meg az utolsó szép BMW, bla-bla.
A legtöbbet ebből még a 740-es modellből adtak el, azaz 4.4 V8-as benzinmotor. Na az való bele, és az a legjobb motor is. Az automataváltónak inkább örülj, mert ebbe az autóba az való, nem kézi. És ha úgyis ennyire keveset jársz vele, akkor a fogyasztás is mindegy kéne legyen.
Ja és a 30D motort beletehetnéd, de papírt soha nem fogsz kapni róla, és az szívás.
A szerelőmnek van/volt ilyenje, csak automatában. Azt mondta, nem valami fürge, de kényelmes és elviszi mindenhová. Ő csak az automatától óvott, azt mondta egy vagyon volt a váltót felújítani, de szinte ingyen jutott hozzá a géphez. De ez lényegtelen, látom kézis a kiszemet.
A fogyasztás nekem inkább 7-től tűnne reálisnak. Persze függ attól hogy milyen távokat mész és hol. Városban rövid távokon nem lesz 9 alatt szerintem.
igen igen 740i azzal ám az igazi de akkor 735iM oké télleg nem illik bele de ha a 3 pedált szeretem akkor nincs mit tenni főleg hogy van is rá lehetőség
bepapirozni lehetséges mivel a kasznin belül is volt ilyen motor igy nem egy újabb vagy régebbi 30d motort raknék bele igy lehetséges
dieseles bmw-audik vettek körül egész életembe igy énis az lettem
alap esetben 3dik kerületben járok szóval nem 100%ig varosi forgalom azért mikor hogy 5ödik is kapcsolható
igaz h nem erős igy számokba deha azt vesszük alapul hogy az A4em is 1300kilo 90loval és bőven elég akkor felszorozva 2tonnára is 140hp jön ki, kb ugyan az érzetre de mint irtam nem streetracert akarok hanem kocsikázost.. ezzel a 140loval lehet 130al menni többel meg ugye csak saját felelősségre..
alig volt a kocsiban 65ezer mikor kintről ismerőstől megvette a balesetnél meg 142ezer volt benne és mindig vigyázott rá.. 100%os egy motor
a linkelt vasra képröl nekemse egy leharcolt példány jutot eszembe amit sajnálok a tetőablak de azokkal csak gondjaim voltak a fojton behal meg beázik procedúra.. talán jobb is h nincs benne, de amit még látok h bennevan a dupla üvegezés vagy mi képeken latszik a fekete keret az üvegen
E38-at nem vennék TDS-sel. Olcsó,hulladék E38-at szintén nem vennék (pedig én E38-at szeretnék).
Egy ilyen 1 milla alatti szutyoknak valszeg van már annyi nyűgje, hogy rövid időn belül meg fogod utálni.
Fogyasztásból mi a reális? Az A4-ed közvetlen befecskendezéses ez nem és ez már megdobja a fogyasztást. Ez nettó 1700kg 30%-kal nehezebb, mint egy A4 Avant. Írd le egy lapra az autód fogyasztását, írd alá annak a 30%át, meg írj az alá még 20% (nagyobb és rosszabb hatásfokú motor) majd add össze őket. Rövid távon használva szerintem nem fog 10 alá menni a 725TDS.
Van egy másik érdekes dolog. Ha egy típusnak a rajongója vagy és megveszed az álomautót akkor meg van az öröm. Aztán, ha nem makulátlan akkor idegesíteni fog, hiányosságok, karcolások,fényezés sok sok apróság aztán ha melléd áll egy ugyanolyan modell ami sokkal sokkal szebb akkor meg felgyújtanád a faxba a sajátodat. Egy egy millás E38-ra bármikor el lehet költeni még egy millát és mégsem lesz olyan mint mondjuk ez (az E38 valahol itt kezdődik):
oké de ez egy patika 750es 18000ert amiről nemhinném h napi használatra vesznek meg.. inkább csak 3-4dik autónak mert meg fénykorában volt neki ilyen kocsija.. énmeg még számolhatok 1000ret a honosításra és ott tartok h kb. 6milla apám meg hülyének néz h ennyit költenék egy 20 éves kocsira.. + megint jönne h inkább A4 B7 3.0TDI nézzek örökített hitellel
és igen 7es bmw A8 audi S merci már egybeforrt azzal h vagy v8 (mostmár inkább sor6 10turboval vagy sor4 pár laptop aksival h hybridnek nevezhessék és laborban 1.2l/100km menjen) vagy v12 és csakis automata ezt én megértem de ha magát a váltogatást is szereti az ember és nincs olyan háttere aki alárakjon egy az előbb említett patika 750est meg egy korabeli M3ast akkor összeolvassza a saját maga által megteremtett keret köré és ebben az esetben vagy vesz egy 725tds amiből 730d is lehet vagy 728i 735i manuál
azse biztos h meglesz véve többet is megkell nézni nem egyből beleugrani h joez
odamész egy hivatásossal ö ott átnézi persze lehetnek rejtett hibák de aki meg anno szervizben unalomig ezeket javította jobban láthatja h mi merre..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!