Mit gondoltok, megérné megvenni?
16-20 éves körüli Audi autókról lenne szó.
Több fajtát nézegettem az interneten.
A leggyarokibb azonban az A3, A4 TDI, és az A6 volt.
Ezek között még néhány Avant is.
És az a helyzet hogy meglepöen olcsón vannak.
(300 ezertöl--> 550 ezerig)
És ha a tulajdon leirása alapján,motorisztikusan,és esztétikailag is minden rendben van vele. Tehát nem horpadt nem,rohadt..
Akkor miért olyan olcsó egy 190 LE-s,vagy 220 LE-s autó?
Ami végül is elég erös szerintem.
Furcsálom az egészet. És mivel nem értek a kocsikhoz,aggódok hogy valami átverés.
Tehát autóvásárláskor eltitkolhatna valamit a tulajdonos,az autó hibáirol. És miután elhoznám,meg elromlana egyböl..
*Tulajdonos. Bocsánat az elirásért.
Persze a legegyszerübb megoldás az lenne ha vinnék magammal valami szakértöt vásárláskor, de sajnos erre nincs lehetöségem...
Nem ajánlatos 16-20 éves autót venni, főleg nem Audit venni... 100%-ban biztos lehetsz, hogy nem kevés fenntartási költséged lesz utána. Persze ha ez nem akadály, akkor vedd meg. A hirdetésekben alapvetően nem szabad megbízni. Az emberek alapvetően el szeretnék adni, azért rakják fel az oldalra. Nem fogják kiemelni a hibákat. Ezek az autók nagyjából a végüket járják mind életkorban, mind futásteljesítményben. Motorikusan biztosan kell majd költeni rá. Lehet, hogy külföldről behozott, túlhajtott gépek. Mindenképp élőben kell megnézni, kipróbálni. Ha lehet, szakértővel, vagy legalább értsen az autókhoz.
A képek pedig nem jelentenek semmit. Én is volt, hogy szépnek tűnt, elmentem. és élőben kiderült, hogy törött volt a bal eleje. Ez nem volt leírva a hirdetésben, és a tulaj még csak nem is említette. Nekem viszont feltűnt, hogy még ha kicsit is, de eltér a szín és a fényezés. És persze kiderültek a dolgok, hogy felújításra szorulna a kuplung, a fék, és a többi...
550 ezerért sem érdemes Audit venni nagy általánosságban, de:
Az ilyen erős (190+) lovas autók minden márkából olcsóbbak, mint a gyengébb változatok. Azért, mert drágán fenntarthatóak, sokat fogyasztanak. De akinek erős autó kell, és van pénze a fenntartásra, az már nem 15+ éves Audit vesz, hanem valami újabb Audit, vagy bármi mást. Akinek kevés zsetonja van, az nem nagyon vesz 190+ lovas autót, ha mégis, akkor tankolni se nagyon van pénz. Magyarán, ezek az erős, régi prémium autók szinte eladhatatlanok, ezért ilyen olcsók. És persze jó szar állapotban is vannak, mert nem éri meg költeni rájuk, illetve sok tulajnak pénze sincs rá.
Mondtad, hogy TDI-t is néztél. Nos, az ilyen erős TDI-k az Audinál 2.5 TDI-k voltak. Ami egy különösen problémás darab, ez mégjobban rátesz az olcsóságukra, nem kell senkinek.
Mondtad, hogy nem értesz az autókhoz. Akkor ne is akarj 190+ lovas 15+ éves Audit vagy bármit venni. De még akkor sem, ha értesz az autókhoz.
Mondom ezt egy 25 éves 192 lovas BMW tulajaként :))
"A Peugeot a világ második legrégibb autógyártással foglalkozó cége! (az első az Opel)."
Ezazz, folytasd még kérlek :D
Az is tény, hogy a franciák gyártják a legdivatosabb, legkényelmesebb autókat.
A 207-es pl. sokkal kényelmesebb, mint egy újabb típusú A3-asba, tudom, mert ültem ilyenben nemrég. Igen kemény ülései voltak. Biztonságban meg felülmúlja az 1997-ben bemutatott A6-ost! 5/5 kontra 5/3 törés teszt. Ezek a kemény ülések mondjuk jellemzőek a német autókra. A németekre meg az is, hogy mindenhol a világon ruhellik őket, mert a világ strandjai tele vannak az ordibalo, bunkó turistáikkal. A konyhájuk pocsék, s még mindig jellemző rájuk ez a felsőbbrendű nézet, ez az ubermensch szemlélet. Tudjuk, hogy hova vezetett ez az 1930-as évekbe, Dolfi és társai!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!