Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kamionosok ha autópályán...

Kamionosok ha autópályán gumidefektek kapunk mi a teendő?

Figyelt kérdés
A sürgősségi sávba kell húzódni,vagy az első kijárónál el kell hagyni a pályát és ha ez nem megoldható? Hogyan működik egy defekt megjavítása autópályán?
2017. máj. 16. 12:11
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Persze, nyilván úgy gondoltam, hogy egy túlméretes szerelvénnyel előzés közben defektet kap a belsőben, akkor kidobja a horgonyt és ott helyben kicseréli :D


Az, hogy hol történik az erősen helyfüggő. Az M7-en akad SOS ahova ki tud állni, Olaszországban 500 méterenként van egy (ott például alszanak is).


Azt is írtam, hogy ha nincs pótkereke és mozgásképessé tudja tenni az autót.. mert ugye azt sem tudjuk mire kapott defektet. Ha mondjuk bal kormányzottra és krómozott alufelnije van (én nem borult fel :D ) akkor azért merész felnin elgurítani a kitudja mikor következő parkolóig. :)

Szlovéniában ha kiállsz a leállóra 15 percen belül ott van az autópályás.


Ha póton van és nem akarsz ott szenvedni felkötöd a tengelyt (bár ha olyan a gumi akkor a kereket úgy is le kell venni) és irány tovább.


"akkor megáll AZ AUTÓPÁLYÁN"

Nálunk az autópálya az autópálya kezdete táblától az autópálya vége tábláig tart. Nem írtam sem haladó- sem besoroló-,gyorsító-,előző- vagy kapaszkodósávot :D


Azt sem írtam, hogy helyeslem, csak azt a tényt írtam le, hogy napi szinten látni leállósávon kereket cserélő kamiont.


ejj ejj, miért kell hozzátenni,elvenni és kiforgatni amit írok? :D

2017. máj. 17. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:

Nem értem ezt a túlhisztizést ami a leállósávval van,egyáltalán nem jellemző hogy ott száguldanak 130al ,hacsak nincs extrém dugó és az ügyeskedő Bmw-sek oda kívánkoznak.


Ha defekt ,műszaki hiba van szépen oda kell félre állni az erre rendszeresített elakadásjelző háromszöget megfelelő távra kitenni,tehát mivel pálya és a fékút hosszú ,ezért legalább 100 méterre az elakadt járműtől,jól kitámasztva, ha van valami mobil akkus villogó-lámpa kombó,amit érdemes tartani, azt is ki lehet tenni. Elakadásjelző villogót kitenni és nekiállni a szerelésnek. Sasolni lehet szerelés közben, de egy sima személykocsi kb lepattan egy kamion hátsójáról,egyedül egy másik kamion lehet veszélyes,de ha elalszik a sofőr akkor az a normál sávban is letarol mindent.

2017. máj. 18. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
Leállo sávba ki állsz szalagkorláton kìvülre mész és hívod a rendőröket vagy a közútkezelőt akik ki bolyáznak hogy le tudd cserélni a kereket , ha nem hajlandóak ebben segíteni akkor parkolóba ki vagy első lehajtón le a páláról .
2017. jún. 14. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
El kell hagyni a pályát! Ahol 300-al tépnek a pályán https://www.youtube.com/watch?v=Jw02JvXQmtQ https://www.youtube.com/watch?v=Z8SLpSjX504&list=PLB8F73F283.. én biztos nem állok meg ott kereket cserélni!
2017. aug. 2. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
nekem pont par napja lett ilyen... a leallo sav mellett meg egy szerelo obol is volt, oda kialltam es ott lecsereltem. Azert 300 meteren at huztam felnin de ki nem szarja le :D
2017. aug. 4. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!