Dacia 1310 megbízható, megéri megvenni 500 ezer forintért?
19 ezer kilométer van benne. [link] .
Én 22 éves vagyok, és nem kell gyors, erős, divatos autó, csak egy megbízható, ami elmegy A-ból B-be.
Úgy gondolom, hogy hiába szidja mindenki a régi keleti autókat, azért azok is elmennek 100 ezer kilométert minimális fenntartási költséggel, nemde?
Ennyiért vehetnék egy 10 éves használt autót, aminek isten tudja mi baja van, át is verhetnek. Nem sokkal jobban megérné ez?
Fogyasztása körülbelül mennyi? Kényelmes utazási sebessége? Az adók, műszaki, átíratás, + mindenféle "papírmunka" mennyibe kerül ilyen idős autó esetén, és ez mennyivel drágább/olcsóbb, mint egy 10 éves autó esetében?
20:
Azért Magyarországon belül is sokféle van, az M6-M60-on például úgy mész, ahogy akarsz, mert nincs forgalom, másik véglet pedig az M3, M1 és M7 péntek este Budapesttől kifelé, ahol úgysem tudsz gyorsabban menni, mint ahogy a forgalom épp halad. Tipikusan a kettő között van az, amit mondasz, ha megpróbálsz 100-120 közötti tempóval menni, az nem fog menni, mert bent gyorsabban mennek, kint a kamionok meg lassabban, így vagy folyamatosan gyorsulsz-lassulsz, vagy folyamatosan gyorsabban mész vagy ennél is lassabban. Őszintén szólva én egy ilyen Dacia-val inkább beállnék a kamionok mögé, és mennék 80-al, ha már rákényszerülnék, hogy ilyen kocsival közlekedjek.
A fas*t 140 a belső sáv. Nekem elég erős autóm van, állandóan a belsőben megyek, ha lehet megyek 180-al is, de nem lehet. 100 km-ből tudod mennyit lehet menni 130-140-el? 10 km-t maximum. A többi részen 100-120 között lavírozol a lassúbbak háta mögött. Persze vannak kihaltabb pályarészek is, de most én is az M3-M7-M1-M5-ről beszélek.
És mielőtt jönne valaki, hogy a magyarok a hülyék, mert nem húzódnak le - nem, a sokat istenített Németben sem lehet döngetni a belső sávban, ott is van hogy 110 a tempó. És ez normális, ez van, nem csak mi vagyunk az utakon.
Aki azt írja, hogy sz*r a Dacia: a szocialista autók közül a Daciának van az egyik legnormálisabb és legerősebb motorja. Jó állapotban simán mész vele 100-120-at hosszú távon is, de nem erre való.
A magyarországi fizetésekhez pont elég egy dacia.
Az autóhitelt meg tessék a családra, gyerekekre költeni.
Nem kell feltétlen több milliós autó 10km-re munkába járáshoz. Meg hétvégén a tescoba elmenni.
Te nem vagy magadnál?
Csóró ember vegyen 500-ért egy korszerűtlen, karbantartásigényes rozsdásodásra hajlamos fostalicskát?
Miközben 300 körül kaphat sookal megbízhatóbb, hosszú távon olcsóbban fenntarthatóbb Corsát, Swiftet, Cliot, bármit, amit többet tud annál, mint hogy álló helybem beindítás nélkül képes egy darabban maradni, de "értékes, mert retró meg szoci".
23:
Anyagilag ésszerű választás egy Dacia Logan, de nem egy 30 éves korszerűtlen autó, ráadásul drágán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!