Egy újonnan vett BMW X3 presztízse mennyivel csökken ha a
fényszórója alap?
Figyelt kérdés
A kocsi amúgy már 1 éve megvan szalonautó volt, újonnan lett megvásárolva. X3 20d 190 lóerős, 8 fokozatú automata váltóval. A fényszóró alapállapotban lett meghagyva, se xenon se led. Tuti sokan azt gondolják mekkora fukarság, de az autó ezzel a motorral, váltóval alapból 13 millió + pár extra ami meglett véve a világítást meg egyszerűen túl drágán mérik hozzá, nem éri meg. Ha valaki vesz 10+ milliós autót a presztízse megmarad, ha néhol alap dolgok vannak benne mint a mi esetünkben? Az új 520D-t is leszólják sokan miszerint annak 4 hengerrel nincs presztízse. Ezeket az embereket nem értem lehet, hogy nem 6 hengeres a motor de egy 10+ milliós autónak van presztízse még szerényebb felszereltséggel is. A kérdésem komoly, semmiféle beszólogatást nem kérek. Főleg olyat, hogy ne a másik véleménye érdekeljen, nem újat kellett volna venni stb.
Elvileg a prémiumgyártónak minden terméke prémium a 7 est mindenki luxusnak emlegeti nem csak prémiumnak.
2017. máj. 5. 20:31
32/44 anonim válasza:
Szerintem tényleg írhatunk bármit, úgy sem fog átmenni a lényeg. :D
2017. máj. 5. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
33/44 A kérdező kommentje:
Átjött csak én máshogy látom.
2017. máj. 6. 12:38
34/44 A kérdező kommentje:
Az régen lejött amúgy, hogy az X3 azért nem nagy szám szerinted mert sok van belőle, ami miatt nem nyilván nem kitűnő a forgalomból ahogy 3 mas 5 ös sorozat se. De hiába van belőle sok azért egy BMW re nem mondod, hogy nem nagyobb szám mint egy Skoda ugyanolyan méretű kocsija.
2017. máj. 6. 13:03
35/44 anonim válasza:
Boldog ember lehetsz, ha tényleg napok óta ez a legnagyobb problémád? Már többen kismmilliószor leírtuk: Nem nagyobb szám, ugyanaz a kategória mint más hasonló árú autó, a premium és a luxus nem itt kezdődik, az X3 mindössze a BMW-bek a középkategóriába szánt modellje, ennyi, ha a fene megesz akkor is oda fog tartozni.
Nekem is BMW-m van, mégse tartom ettől magam valami elit nagyúrnak.
Ha meg már a Skodát hozod példának, egy Kodiaq-t lehet többen észrevesznek a forgalomban mint egy X3-at, és még az árkategória is hasonló.
Ezen a vonalon haladva ezt se venné meg senki, mert hát ezen az áron kap BMW-t.
2017. máj. 6. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
36/44 A kérdező kommentje:
Rosszul gondolod nem ez a legnagyobb problémám, sőt nem is nagy gond csak megírtam egy kérdést, elmondtad a véleményed amire én reagáltam nem ez az oldal lényege?
2017. máj. 6. 13:51
37/44 anonim válasza:
Kérdés volt, mi válaszoltunk. :) Bár én sem erőltetem tovább, választ adtunk már.
2017. máj. 6. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
38/44 anonim válasza:
Aki nem ért hozzá és nem érdekli, annak tökmindegy, aki meg ért hozzá, az messziről kiszúrja. Ennyi.
Ha már prémiummárka, akkor abból szerintem "illik" fullextrásat venni.
Mondjuk én a túlárazott BMW helyett inkább vettem volna Lexust vagy Volvo-t. Nem is annyira tömeg, és szerintem a presztízsük is magasabb, mint egy x3-nak.
2017. máj. 9. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
39/44 anonim válasza:
Viszont, ha már mindenképpen BMW!
Akkor én egy 530xd Gran Turismo-t vettem volna az X3 helyett. Igaz, hogy azt csak 2-3 évesen kapsz annyiért, mint új x3-at alapmotorral.
Viszont nagyon ritka, még Pesten is viszonylag keveset látni belőle, nagyon egyedi a formája. Majdnem olyan hosszú mint a 7-es és majdnem olyan magas mint az x3, tehát messziről kilóg a sorból a sedánok, suv-ok és kompaktok közül.
Gyakorlatilag az egyetlen BMW, amit még én is megnézek a 6 GC mellett.
2017. máj. 9. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
40/44 anonim válasza:
Nincs sok jelentősége. Vannak olyan emberek akik nagyon furcsa szempontok szerint x-elgetik be az extralistát. Az én BMW-m pl. xenonos, de a klíma meg manuális
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!