Jelenleg mekkora presztizse van egy nagyobb Audi-nak?
Nagyobb alatt A4 és felleieket értem.
Mielőtt bárki leszól nem presztizs alapján akarok autót venni, sőt nem is akarok autót venni, mert van.
Mostanában nagyon sokan vesznek VW-t meg Skodát főleg Superb-t. Ezek is szép autók, de mennyire befolyásolja a presztizs-et ha valami prémium? Mert ugye a vw meg skoda nem az. Külsőben mint irtam egész jól néznek ki.
Természetesen a legújabbakra gondolok vagy max 5 éves korig.
Pl.: egy átlagember melyiket dícséri meg hamarabb egy faceliftes A6 C6-ot vagy a legújabb Superb-t/ passatot?
"De amúgy szinte sehonnan nincsenek kitiltva a dízelek"
Dehogynem, amit írtam, a zöld plakettesekre vonatkozik.
A sárgával már szinte egyik tartományi fővárosba környezetvédelmi zónájába nem mehetsz be.
Én Hannoverbe járok edzeni, a külvárosba még pont bemehetek, ahol a terem van, de tovább egy tapodtat sem.
Ugyanez a helyzet Münchennel, Magdeburggal, Stuttgarttal, meg még számos hasonló várossal.
Amit csak be akarnak (és be is fognak), az a kék kártya, amit 2015 utáni diesel autók kapnak. A nagyobb városok támogatják. Ezt a VW diesel botrány után kezdték.
Gondolom akkor az sincs meg, hogy most megint az összes gyártót piszkálják, mert sokkal magasabb a nox kibocsátása mint a megadott.
A helyi buszok meg rég gázüzeműek.
"Én nem fújok semmit, te fújod a dízelfikát meg a magad hasonlók fújják feleslegesen"
Ó dehogynem fújod. A saját mantrád mellett észre sem veszed, hogy írtam, hogy munkába járásra dieselem van, és saját bőrömön tapasztalom.
Az általánosításokat meg hagyjuk a németekről. Nálunk az egyik vezető mérnök is 10 éves daciával jár, vagy volt egy 25 éves diesel ducatoja lakóautónak építve. A másik főnök meg új benzines fordokat vesz.
Szóval van ilyen is meg olyan is. De bírom azért ezeket a meséket, amikor magyarországon vizionálják, hogy a 80 milliós németországban mindenki a legújabb hiperszuper diesellel jár, és nem érdekli mi van a motorháztető alatt.
Én nem kardoskodok, ezek tények. Olvass utána.
A tapasztalat meg sajnos az, hogy ha felvetették a kéket, akkor be is fogják vezetni, akár mi is a cél vele. (szerintem konkrétan rá akarják kényszeríteni az embereket, hogy ne csak az 5-10 éveseket cseréljék, hanem már a 3 éveseket is)
Az autópályadíjjal is 4 éve még csak legyintettek, hogy úgy sem lesz semmi, mert diszkriminatív, én meg mindig azt mondom hogy az lesz a vége, hogy mindenki fizetni fog(mert úgy nincs diszkrimináció). És nagyon erre tartunk. De ez más téma.
Ja, még annyi, hogy kb. tavaly óta akkorát estek a használt diesel árak hírek miatt, hogy most kb. 5 évvel fiatalabbat vehetnék kb. 50 ezer km-rel kevesebbel.
(most üzemterületre járós lelakós 10 év körüli autóról beszélünk)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!