Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy olyan autóba amiben már...

Egy olyan autóba amiben már gyárilag van turbó mennyit kell változtatni rajta hogy egy nagyobb és erősebb turbót beszerelhessnek? Illetve megérné e szerintetek a nagyobb teljesítmény érdekében?

Figyelt kérdés

Az autó márkája Audi

A motor 2.0 TFSI



2016. máj. 15. 13:41
 1/5 anonim ***** válasza:

Én első körben biztosan nem cserélnék turbót. Egy sima motor optimalizálás lehet adni neki 35-45Le-t és 70-80Nm-t.

Minőségi optimalizálásról beszélek és nem gány munkáról!

A nagyobb turbósítás drágább móka lehet, persze jóval nagyobb teljesítmény érhető el. Hajtókarok, dugó, intercooler, vezérlés módosítás, azért ezek már nagy összegek!

Szerintem a motor optimalizálás adta erő bőven elég és aránylag olcsón megúszható.

2016. máj. 15. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

#1

Látom, te értesz ehhez. Hova kell menni, ha minőségi munkát akarok?

2016. máj. 15. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Tomcatters ***** válasza:
Rigotech hez Szekszárdra én őket ajánlom
2016. máj. 15. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
0%

Első körben szerintem felesleges turbót cserélni. Az utcai autók töltőnyomása nincs az elérhető maximumra állítva, így a nyomásszabályzóval lehet játszani és nyomást emelni gyári turbóval is.

Viszont ezt is csak egy határig tudod megcsinálni 95-ös benzinnel, sőt 100-assal is.

Az sem tartom kizártnak hogy 1 bar körül már váltanod kell etanolra (persze ehhez a mókához másik szoftver/ecu is kell)


Ha már ezeket is kilőtted és a pówaa még mindig kevés ( pedig már biztos 300le felett jársz ) akkor jöhet a nagyobb turbó. Itt is két lehetőséged van: a hibrid turbó és a nagyobb turbó.

Sokan a meglévő középrész és turbinaház mellé felszerelnek egy nagyobb kompresszorházat így nyernek "némi" levegőt, de ennek a tehetetlensége is nagyobb lesz valamivel.

Ha már ez is kevés, akkor jöhet egy nagyobb turbó, de ahhoz már biztosan át kell építeni az egész motorbelsőt. A gyári turbóval 1bar fölé emelt nyomáson is el lehet hajtogatni a hajtókarokat, ha bekopog a motor :D


Persze a több levegőhöz több üzemanyag is kell. A sima indirekt befecskendezős autóknál ez nem volt gond, mert kidobtam a 4-6 injektort, ment bele 4-6 nagyobb és probléma megoldva. A közvetlen befecskendezős autóknál már nem lesz ilyen egyszerű variálni az injektorokat. Talán ott a rail nyomás egekig emelése sem játszik.


Itt már csak az a kérdés, hogy mennyivel nagyobb teljesítményt szeretnél?

2016. máj. 15. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ha a fő cél a motor futásteljesítményének csökkentése akkor érdemes.
2016. máj. 15. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!