Csak szerintem nem olyan rosszak a TSI-k mint mondják?
A legelső TSI-k pocsékak voltak, főleg a láncos 1.2-es, de 1.4-et is hallottam már (valós) 50e kilométernél szétesni.
Ezeket a gyerekbetegségeket lassan kinőtte, de akkor is tény, hogy egy 1200ccm-s blokkból kisajtolni 122 lóerőt, meg egy 1.4-esből 160-at nem a tartós, hosszú élet titka. Egyébként jellemzően nem is maga a motor megy tönkre, hanem az egyéb sallangok: turbó, kettőstömegű lendkerék, kompresszor... mert ezekben minden van, amivel csak egy autónál szívni lehet.
A használtan vásárlásról: nem az a baj, hogy az emberek használtan veszik (ki tud manapság kifizetni 5-6 milliót egy új autóért?), hanem hogy olcsón akar keveset futott autót venni, kiköt a neppernél, aki 'németbő' behozza neki a 280 ezret futott Gófot, visszatekeri 150-re, mert a kedves magyar csak úgy veszi meg. Aztán csodálkozik a vevő, hogy szar a "keveset futott" TSI...
Az "gagyi" dévúmban 190e km-nél 18 évesen kellett hengerfejtömítést cserélni, azóta vígan megy tovább.
A TSI mikor fog neked elmenni 200ezret valami fődarab meghibásodása nélkül?
100ezret még egy óvatosan hajtott trabant is kihordta motorgenerál nélkül, nem lennék annyira boldog a helyedben:)
"Aki 6 millióért vesz autót nyilván fennt tudja tartani."
A fenéket. A díszmadár megveszi hitelre, hó végén már zsíros kenyérre sem marad, nemhogy szervizre, de legalább a szomszéd látja, hogy új autója van.
Rengeteg az ilyen szerencsétlen díszproli alatt levitézlett, jobb sorsra érdemes autó...
"inkább ülök egy újonnan vett TSI be mint egy tízéves öreg autóba"
Én meg vettem egy új szívó benzinest, amíg még lehet :)
A TSI ki volt zárva, vele együtt az egész VW konszern...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!