Csak szerintem nem olyan rosszak a TSI-k mint mondják?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A legelső TSI-k pocsékak voltak, főleg a láncos 1.2-es, de 1.4-et is hallottam már (valós) 50e kilométernél szétesni.
Ezeket a gyerekbetegségeket lassan kinőtte, de akkor is tény, hogy egy 1200ccm-s blokkból kisajtolni 122 lóerőt, meg egy 1.4-esből 160-at nem a tartós, hosszú élet titka. Egyébként jellemzően nem is maga a motor megy tönkre, hanem az egyéb sallangok: turbó, kettőstömegű lendkerék, kompresszor... mert ezekben minden van, amivel csak egy autónál szívni lehet.
A használtan vásárlásról: nem az a baj, hogy az emberek használtan veszik (ki tud manapság kifizetni 5-6 milliót egy új autóért?), hanem hogy olcsón akar keveset futott autót venni, kiköt a neppernél, aki 'németbő' behozza neki a 280 ezret futott Gófot, visszatekeri 150-re, mert a kedves magyar csak úgy veszi meg. Aztán csodálkozik a vevő, hogy szar a "keveset futott" TSI...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az "gagyi" dévúmban 190e km-nél 18 évesen kellett hengerfejtömítést cserélni, azóta vígan megy tovább.
A TSI mikor fog neked elmenni 200ezret valami fődarab meghibásodása nélkül?
100ezret még egy óvatosan hajtott trabant is kihordta motorgenerál nélkül, nem lennék annyira boldog a helyedben:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Aki 6 millióért vesz autót nyilván fennt tudja tartani."
A fenéket. A díszmadár megveszi hitelre, hó végén már zsíros kenyérre sem marad, nemhogy szervizre, de legalább a szomszéd látja, hogy új autója van.
Rengeteg az ilyen szerencsétlen díszproli alatt levitézlett, jobb sorsra érdemes autó...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"inkább ülök egy újonnan vett TSI be mint egy tízéves öreg autóba"
Én meg vettem egy új szívó benzinest, amíg még lehet :)
A TSI ki volt zárva, vele együtt az egész VW konszern...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!