Volt. 300.000 ért vettem a motorjával semmi baj nem volt. Nem nagyon néztem át, mert annyira nem értettem hozzá. Az alja szét volt rohadva, a motortartó bakjai szintén rohadtak voltak. Igazából én nagyon ki szerettem belőle, szerintem a duplájáért talán lehet találni normálisat, de a kasznira nagyon oda kell figyelni. Nekem 2.0 szívó dízel volt.
2017. ápr. 8. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
2/18 anonim válasza:
Nem érdemes, de mindenki maga dönti el mibe temeti a pénzét. Már sok gyerekkel meg kellett értetni hogy ha nincs pénzed fiatal német autóra, akkor tegyél le róla, és nézz más márka után.
Első autónak meg főleg nem kell ilyet választani, amit szerelni sem egyszerű.
2017. ápr. 8. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/18 anonim válasza:
El kell felejteni , lefutott rég a 190es is de c180-assal együtt . A megbízhatósága akkor volt jellemző mikor pár évesek voltak . Egyre csóróbbak vették azok nem javították hanem tiporták . A felújítása utángyártott holmik esetén is sok pénz . Tíz éves gépen még ha leinformált és tutira egyben van is eltöprengenék .
2017. ápr. 8. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
4/18 anonim válasza:
Csak gyűjtésre, hobbinak, stb, egyébre már nem jó.
2017. ápr. 8. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
5/18 anonim válasza:
Inkább w201
Nem olcsó mulatság... 700e-ért kapsz egy jó állapotú 2.5 szívó dieselt de ahogy nézem most 1 darab 1993-as gyártmány sincs eladóban
1993-asok a legjobbak :)
már az enyémet is számtalanszor meg akarták venni :)
Elnyűhetetlen motor... 1 millió futott km meg sem kottyan neki ha odafigyelnek rá.
egyszerű működés, nagyon jól megtervezett motor, egyszerűen belekötni sem lehet a tervezésébe...
2017. ápr. 8. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
6/18 anonim válasza:
A w124-es mára nem más mint ebbe az elpusztíthatatlan & örök élet +1 nap mítoszba burkolózó egyébként kivénhedt szar!
2017. ápr. 9. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
7/18 anonim válasza:
Egy normális állapotú, jobban felszerelt meg ma is megállja a helyet. De az ilyenekért nem szegyelnek elkérni 3-4-5.000 eurokat, az euro1 es a nagy hengerurtartalom miatt a honosítása meg egy vagyon. Nevre írással meg minimum 500.000 ft. Szóval csak fanatikusnak erheti meg.
2017. ápr. 10. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
8/18 A kérdező kommentje:
Tetszik ez a típus nagyon is , de egy vagyont azért nem szeretnék elverni rá . Valószínűleg valami más lesz helyette akkor.
2017. ápr. 11. 11:53
9/18 anonim válasza:
W211-et nézz.
A 124-esből, csak magyar papírosat érdemes venni a regadó miatt. Bár a névre írás a nyagy hengerűrtartalom miatt így sem lesz olcsó. Magyaroszágon olyan 800 ezer körül már vannak egész mutatós, korróziómentes darabok. Mercis facebook csoportban érdemes lenne szét nézned, ott szoktak ilyesmik lenni. Illetve még fontos, hogy "tezsvirektől" semmiképpen se vegyél.
2017. ápr. 11. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
10/18 anonim válasza:
Aki csinálta a Mercimet (autószerelő) neki is ilyen van 94-es 1,6 milláért vette.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!