Audi 80 dízel vélemények. Ugyanúgy rohad, mint a Golf 2?
Elegem lett a 10 éves kocsikból és abból, hogy 4 millióba áll meg egy 2 milliós VW, régebbire váltanék, volt már 2-es Golfom, de mérhetetlenül elrohadt, a 80-as Audi is ilyen betegségben szenved?
A válaszokat és a további tippeket megköszönöm!
Audi 80 helyett inkább egy jó állapotú szívó diesel Mercedes 190D 2.5
Igaz nem olcsók de nagyon megbízhatóak és még akkor is alig rohadnak ha az egész életüket kint töltötték a szabad ég alatt.
Az enyém is ilyen, 24 éves és garázst csak kívülről látott és alig van rajta rozsda.
Motorikusan kiváló, nevetséges összegekért lehet hozzá utángyártott alkatrészeket kapni.
Ezeknek az 5 hengeres szívómotoroknak az élettartama valahol 1 milla körül lehet szóval az én 400e km-es mercim is még semmiség :D
Igaz a diesel motor benne hangos és rázza az egész kocsit alapjáraton de legalább nincs benne felesleges elektrónika, nincs benne kettőstömegű.
De van benne szervó, ABS, elektromos ablakok, központi zár, riasztó.
Én le nem cserélem amíg tönkre nem megy vagy amíg ne adj isten valami barom belém nem jön.
Minek cseréljem le?!?!?! azért mert régi????
cserébe meg hihetetlenül megbízható ha az ember törődik vele (porlasztócsúcsok ellenőrzése, izzítógyertya ellenőrzése stb)
Nincs agyonbonyolítva mint a mai modern kocsik, ahogy írtad már egy 10 éves kocsi sem ér semmit megbízhatóság terén mert mindig van valami bajuk és a javításuk sem olcsó. Én dieselt ajánlanék benzines helyett, jó állapotú dieselt persze...
"Audi 80 helyett inkább egy jó állapotú szívó diesel Mercedes 190D 2.5 "
Francokat, nem is olyan jó az az autó ahogy mondják, állandóan van valami bajuk, és rozsdáznak is rendesen már. Az Audi 80-asok 100 év múlva is meglesznek, csak az rozsdázik, amelyik össze volt törve. És mechanikailag nagyon jók, kényelmes is, egy jó TD vagy TDI motorral még jobban is megy mint a szívó Merci, és takarékosabb is.
Ha az ember megbízható autót akar akkor nem vesz turbó-dieselt :)
pláne nem ilyen korú autóban
Szerintem is vegyél egy jó 2.5-ös szívódezső Mercit csillió kilométerrel. Ha esetleg megkehesedik a csodatechnika, akkor a 4 porlasztóért, a hengerfej gépmunkáért meg a hengerfej tömítésért fogsz annyit fizetni, mint az egész autóért :D
Hogy ne csak Offoljak:
a régebbire váltás sem lesz olcsóbb. Egy átlag 25-30 éves autó is betegágy, hazudik aki azt mondja, hogy nem. A B4-es 80-as Audik nem rohadtak, de ami szép az nem olcsó. Ugyanúgy jók a C4-es 100-asok is, de abból is ami szép és jó állapotú nem kendácsolt hulladék az 6-8-900 000Ft 20+ évesen..
Ezért is írtam, hogy nem olcsó....
nem a 200-300e forintost kell megvenni ilyen kocsikból hanem minimum 600-700e
Úgy látszik én akkor kifogtam a jót mert eddig kényszerből semmi nem lett rajta javítva/cserélve.
Kapott egy új hűtőt, új kipufogórendszert, új tárcsafékeket elől-hátul és új fékpofákat.
Most jön a jó idő, szét lesz kapva darabokra a motor és átnézve.
Jó kocsik ezek, csak törődni kell velük, és ezeket legalább lehet itthon szerelgetni, alkatrész meg dögivel van hozzá neten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!