Mazda RX-8-ba Otto-motor?
Mennyire költséges nagyságrendileg egy RX8-ba Otto motor beszerelése?
Háttér: Nagyon szimpatikusak az RX8-ak, gyönyörű a formatervezése. Amikor lesz lehetőségem, lehet vennék egyet. Elsősorban hobbinak és driftelésre, de úgy tudom rövid életű a Wankel benne, így ha egy rossz példányt fognék ki, ami előbb utóbb megadná magát, és nem lenne tartalék motor hozzá, akkor akár kivonnám a forgalomból és egy Otto motorral használnám hobbiból driftelésre. Ennek mekkora az anyagköltsége nagyságrendileg, megoldható-e ésszerű kereteken belül? Édesapám autószerelő, úgyhogy a munkadíjat nem kell figyelembe venni.
Köszi előre is a válaszokat!
Meg is van a hét tunerjóska kérdése.....
Amugy az egesz mar ott megbukott,hogy egy autot nem tudsz ugy kivonatni a forgalombol,hogx aztan az nalad maradjon......
A másik meg,hogy akinek tenyleg lenne annyi penze,hogy csak ugy vesz egy rx8-at driftelgetni meg csapatni,az nem itt a gyakorin kerdezne a vakot.......
A harmadik meg,hogy a valton at a teljes hajtaslanon keresztül gyakorlatilag minden cserés,mert az nyugodtan elfelejtheted,hogy te csak ugy belógatsz valamilyen masik motort a wankel helyere,aztan mar lehet is szúrni egy karót azt mehetünk....
A negyedik meg,hogy egyaltalan nem olyan egetveroen draga egy wankelt felujitani,hogy megérje ilyen hülyeséggel kinlodni amit akarsz....
Megoldható, de egy kicsit drága buli, kezdjük azzal hogy egyedi alkatrészt kell legyártatni.
Valahol az Otto motort össze kell hozd a hátsó kerekeiddel. Garantálom hogy egy plug and play alkatrész sincs, tehát lehet legózni.
A motort nem spaniferezheted csak a motortérbe, tehát lehet heggeszteni, megoldani hogy a tartóbakok jó helyre kerüljenek. Gondolom az új motor leömlője sem fog pontosan csatlakozni a gyári kipufogóra, lehet gyártatni egy passzoló darabot. Egy kipufogós szépen megcsinálja és nem is túl drága, de ahhoz oda kell trélerezni.
Szóval legyen egy autód amivel viszed, egy trélered, sok szabadidőd és 2 zsák pénzed.
#5
Kivéve amelyik fent van a youtube-on V8-as motorral :D
Köszönöm a hasznos válaszokat! Még az egyedi alkatrészek legyártásával se lenne gond, mert CNC a szakterületem, de összefoglalásképpen akkor egyszerűbb és olcsóbb megoldás a típusazonos motorcsere, aztán a karbantartása.
"Marcello Gandini", érdekes stílusban adtad elő magad, habár nekem egy rossz szavam nem volt feléd. Csak röviden megcáfolnám a feltételezésedet: hidd el, nincs gond az árával. Azért kérdeztem itt, mert gyors választ vártam, több nézőpontból is, amit meg is kaptam.
Ha CNCzel és hozzáférsz többféle géphez és kellően perverz vagy akkor építhetsz több tárcsás wankelt is, nem te lennél az első.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!