Sportlégszűrő betét vagy direktszűrő?
Azon belül is szivacs vagy papir?
A cél a dinamikusság, akár fogyasztáscsökkenés, és motorélettartam megmaradása.
( Vectra B2 2.0 16v 136hp )
Fogyasztáscsökkenés nem lesz,ilyen csekély "semmi" módosításnál ,lehet ha 100km-t mész fix ötösben 110-zel 2800-on akkor 4 decivel kevesebbet eszik,de ezek a sportszűrők/direktszűrők kezdetben jók.Könnyedén tömődnek,sokra felfogó közeget kennek,egy idő után csak nől a fogyasztás.
Papír jobban megfogja,de könnyebben tömődik.
"szivacs" vagyis ötvözet ALC jobb reakciót biztosít ,mert könnyebb alakváltozást visel vákumigényre,de kevésbé szűr.
Direktszűrő jó is lehetne,de nincs védőház,1x egy jobb pocsolyába belerongyolsz véletlen felkapja 1 kupaknyit beszív és már vagy csökkentetted a motor élettartamát vagy megölted.
Egy jóminőségű gyáriszűrő ,ennél több nem kell személyautóba.
kb 4e forint évente,papírszűrő ,alján utánszűrő szövetréteggel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!