Bizonyos autómárkáknál, hogyhogy nincs akkora "integráció", mint a Volkswagen konszernnél?
Véleményem szerint, a Volkswagen konszern nagyon hatékonyan működik, nagyon integrált az egész.
Például az Audi modelleknél, a középkategória és az alatti modellek, mindegyike egy Volkswagen modellből van csinálva.
Passat-A4
Golf-A3
Polo-A1
A Q nevű sorozat önálló,a magasabb A kezdőbetűs modellek szintén önállóak.
Hasonló a Renault-Nissan konszern is, ott a Suvok vannak megosztva,meg a Clio.
Ezzel mind a Vw, mind a R-N baromi sok pénzt takarít meg.Ugyanis, az adott modellt műszaki alapjait csak egyszer kell kifejleszteni.
Viszont, a Fiat teljesen ellentétes filozófiát követ.
A birtokukban levő márkák, név szerint Alfa-Romeo,Maserati,,illetve maga a Fiat, teljesen önálló életet él.Kicsik az átfedések a különböző márkák különböző modelljei között.
A Fiat maga elég vegyes autókat gyárt.Inkább vagány,de kevésbé drága autókra törekszik.
Az Alfa a német prémiummárkák konkurenciája elvileg.
A Maserati pedig a Porsche szintjén található.
Tessék, friss hír, bizonyítja hogy milyen sikeres a Fiat a stratégiájával. Adnák magukat elfele, de nem kellenek senkinek... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!