Elektromos autó egyedileg zöld rendszám?
Egy ilyen átalakításnál neked felesleges gondolkodni, hogy például milyen motor kerüljön bele. Ha hivatalosan szeretnél eljárni (és ha egyébként kivitelezhető a dolog), akkor úgy is csak pár ember építheti meg az autót. (Tavaly egyik ismerősömmel végigszenvedtem egy típusidegen motor beépítését. A hivatalos engedélyezésig 80 valahány ezer Forintot fizetett be, és ezután kapta meg azoknak az embereknek az elérhetőségét (Magyarországon 3(!) ilyen van jelenleg), akik megtervezhetik és beépíthetik a motort. Pedig egy sima benzinmotorról volt szó, otthon 3 óra alatt meg lehetett volna ejteni a cserét. Aztán végülis a hivatalos útról lemondott, mivel felvette az egyik emberrel a kapcsolatot, aki fél millió Forint feletti összeget mondott a tervezésre és beépítésre...)
Ezt csak azért írtam, mert ha egy sima benzin motor átépítése ennyire költséges és szinte esélytelen, akkor nem hiszem hogy egy villanymotor beépítésénél jobb lenne a helyzet.
"mindenki hulye akinek kicsit is tobb az iq-ja az atlagnal"
Mondja ezt az aki a hajtás szót ly-vel írja, valamint targonca motort akar személygépjárműbe építeni... ahhhha
És hogy lenne egy tonnás az autó, ólomakkukkal?
És minek automata váltó egy villanymotorhoz? Hatásfokot rontani, teljesítményt elmelegíteni olajkavargatással?
Nevetséges. Feltaláltad a csőbe a lukat (pontosabban az ólomakkumulátoros, lassú, nehézkes, kis hatótávolságú golfkocsit)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!