Miért mondja mindenki hogy a hátsó kerekes az mekkora király?
Mert ezt hallották, hogy ez a király, úgyhogy ezt szajkózzák.
Mondjuk tényleg király, de csak 200 LE vagy 5 tonna felett.
Talán mert "király" a te szavaddal élve. Nézzük a tényeket:
- 50-50% tömegelosztás(motor elől, váltó és difi hátul vagy motor középen és váltó difi motor között)
- nem alul kormányzott
- állóhelyből nagy nyomatékot hirtelen áttud vinni
- kanyarban, motorféknél nincs kellemetlen érzésed
- kevésbé terheltek a féltengelyek
- nagyobb méretű motor beépítése könnyen megoldható
- megcsúszás esetén is még kezelhető(oké rutinnal)
- hajtott tengely felfüggesztése vezérelhető elektornikus úton az útfelületet követve(első felfüggesztés jeladói alapján)
Hirtelen csak ennyi ok jutott eszembe de még biztos van ezer meg ezer!
Örök életemben RWD kocsim volt, van és lesz!
na akkor fejtsd ki nekem, hogy miért is sokkal biztonságosabb az elsőkerekes
normál közlekedésnél teljesen mindegy, extrém esetben meg sokkal biztonságosabban kezelhető a hátsókerekes
Jellemzően a 316-os BMW, és hasonló tulajok erős propagandájának köszönhető ez, hogy elterjedt ez a mérhetetlenül nagy okosság. Beszélj csak egyszer egy olyannal, aki újonnan, vagy pár évesen sok milláért vette a BMW-t. Én beszéltem a múltkor egy ilyen taggal, és éppen azt mesélte, hogy mennyire bánja, hogy nem Xdrive-al vette az 530-as BMW-t, és hogy milyen jó, hogy az én Audim quattrós. Ez egy komoly, megfontolt ember, nem olyan, hogy össze-vissza beszél. Ez azért sok mindent elmond....
Amúgy nincs is nagyobb élmény annál, mikor nagy gázzal ki kell gyere egy kereszteződésből, mondjuk balra fordulva, azért kell siess, mert mert jönnek az autók jobbról is, balról is. És akkor egyszer csak kidobja a farát a hálás hátsókerékhajtás, és felkenődsz az oszlopra / elütsz a járdán valakit, meg hasonlók. Tudom miről beszélek, mert én majdnem felkenődtem egyszer egy oszlopra így egy 525-ös BMW-vel. Qrva nagy élmény és királyság volt, tényleg.
Mikor a hátsó kerék hajtás szóba kerül,miért mindenki átmegy Bmw fikázásba 89óta?
Szerintetek más nem gyárt hátsó kerekes kocsikat?
Sőt ezerszer jobbakat is gyártanak, mint a Bmw!(persze drágábbak sajnos)
#8:
Melyik része a fals?
Ha már hülyeséget beszélsz írd le és ne rébuszokban célozgass!
2-es
Valóban nem falsak, de nem is feltétlenül csak a hátsókerekesre vonatkozik. Ez az alulkormányzottság dolog is nagyon relatív, sőt, néha kimondottan jobb, minthogy túlkormányzott legyen. A súlyelosztás messze nem tökéletes a hátsókerekes autóknál sem. A féltengely hogy hol kapja a nagyobb terhelést, az pont nem izgat senkit, elsőkerekesnél is nagyon ritkán kell hozzányúlni. Nagyobb motort beszerelése szintén a mérnökök baja, és nagyon jól megoldható elsőkerekes autóban is. Kanyarban, motorféknél nincs kellemetlen érzésed??? Ez mi? Mi köze van ennek a hajtáshoz?
Ja és még valami: ha az autónak 4 kereke van, akkor legyen hajtva mind a 4, én azt szoktam mondani. Ha már mind a 4 fékezve is van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!