Hengerfejes tünet lehet esetleg?
A tegnapi nap folyamán hazafelé jövet elszállt a felső- a radiátorhoz vezető- vízcső, kb. még 200-300 métert gurulhattam még hazáig, amikor kiszálltam és látom, hogy nagy víztócsa van az autó alatt. A visszajelző egyből kigyulladt, hogy nincs víz, a hőfok 90 fok felé nem ment, mihelyst hazagurultam motort leállítottam.. nagy nehezen visszaraktam a csövet, ami egyébként egy olyan megoldással van csatlakoztatva, hogy a gumicső végén van egy műanyag csonk, amiben alul felül egy nút van mélyítve ez vezeti meg a radiátorba való csatlakozását, amit utána egy biztosító szerű U alakú dróttal kell biztosítani ( nem is értem hogy jöhetett le).
A rendszert vissza feltöltöttem, azóta működik minden, a víz nem fogyott legalábbis ennyi idő alatt is ott áll ahol kell(azóta kb 30-40 km-t mentem vele) Nem forr, 3-4 perc haladás után beáll középre.
A lényeg most jön ami aggaszt. Amikor ellenőriztem a vizet reggel, hideg motornál, csavarom le a kiegyenlítő tartályt és látom, hogy nyomás alatt van, szökött ki belőle levegő.. Mitől levegősödhet be a rendszer?
Én már végső kétségbeesésemben hengerfejre gondolok, hogy valami gáz került a rendszerbe.. plusz még azt is észrevettem akkor meleg a motor akkor elég kemény a felső cső, fél-fél centit azért nem nagy erőfeszítéssel tudok rajta nyomni, de érzem, hogy van benne nyomás..
Az autó ugyan úgy húz, nem forralja a vizet, nem fogy a víz, nem jön a nagy fehér köd a kipufogóból, fűtés is ugyan úgy van az autóba.. Az olajat is megnéztem, semmi elváltozás nincs a nívópálcán, a kiegyenlítő tartályban a víz is tiszta, nincs rajta olaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!