A Renault-Nissan konszern miért nem hoz létre egy európai piacra szánt prémiummárkát?
Jelenleg, ők a világ 4. legnagyobb autóipari vállalata.
Prémiummárkájuk van, az Infiniti, viszont az a márka inkább észak-amerikai piacra van tervezve.A motorválaszték is ezt igazolja.Európában alig látni ilyen autókat.
Sokból nem állna létrehozni egy európai piacra szánt prémiummárkát.Minden adott hozzá, a műszaki alapok, platformok...stb
Sőt, majdhogynem csak fogni kellene néhány Infiniti modellt és átrajzolni (nem átemblémázni), európaiak számára eladható formájúra tervezni.
A mostani,európai Nissan és Renault modellek egy az egyben ugyanazok, csak máshogy néznek ki.Más az embléma, más a forma, de a lemezek alatt ugyanaz van, még motorválasztékban is.
"Audi, Lexus, nem nagy múlttal rendelkező prémiummárkák."
A Lexus valoban nem, az Audi viszont tobb mint 100 eves marka.
A Toyotánál kitalálták, hogy kell egy prémiummárka.
Fogták a platformokat és megcsinálták rá az autóikat jobb minőségben, jobb anyagokból,elegánsabb külcsinnel. "
Ja, es mire mentek vele? Europaban gyakorlatilag alig adnak el Lexust, az USAban jobban megy, de globalisan talan negyedannyi autot adnak el mint a nemetek.
"Audi modellek egy része is kicsinosított, magasabb anyagminőséggel ellátott Volkswagen."
Egyebkent is tok hulye vagy az egeszhez.
Na, de a német prémiumok közül inkább csak a Mercinek fut a szekere az Észak-Amerikában.
A többiek nem sokkal kelendőbbek, mint a Lexus.
"Egyebkent is tok hulye vagy az egeszhez."
Áruld már el, milyen hülyeséget írtam?
Az Audi A3, egy Golf alapokra épített autó.Ugyanaz a platform, közös műszaki alapok.
A tengelytávjuk 1 milliméterrel tér csak el.
Hasonlóan, az A4 a Passat alapjaira van építve.Az A1 pedig egy póló.
Az F szegmenses Phaeton pedig az Audi A8-ból volt megszerkesztve.
A többi modell eltér, ugyanis tömegmárkáknál nem éri meg középkategóriánál magasabb osztályú modellt gyártani, mert senki nem veszi.
A Phaeton sem volt túlzottan sikeres.
minek létrehozni ?? mert senkinek se kell.
Elmesélek egy
"Az Audi A3, egy Golf alapokra épített autó.Ugyanaz a platform, közös műszaki alapok.
A tengelytávjuk 1 milliméterrel tér csak el. "
Igen, így van. A nagy Merci meg BMW fanok mindig az ilyen példákat tudják felhozni csak. De ott rontjátok el, hogy az Audi A3 ha a Golffal közös műszaki alapokkal rendelkezik, akkor az nem azt jelenti, hogy az Audi szar. Hanem hogy qrva jó mindkettő.
na elmesélek egy történetet..
Adott 3 barát, 4 vállalkozással..
Egyiknek uj lexusa van, a másiknak 2 uj japán autója, nem a legalapabb és nem a legolcsóbb, a harmadiknak egy régebbi csillagos autója..
Néha el kell menni üzleti megbeszélésére. Próbálták, a 12 milliós uj japán autóból kiszállva csak egy bohóc európa nyugati részén, a lexus a 17 milliójával is egy rossz vicc.
Megjelennek a csillagos autóval, a csillagosban 300e km van, máris nem buta keleteurópaiak.
Ilyen a telefon is, egyik vállalkozás rendszerfejlesztéssel foglalkozik, tehát kell android és iphone telefon is. Jól elvannak az androiddal, sőt, mivel sok kínai partner is van nemcsak nyugat európai sokat vannak kínában. Ott kínai telefonokat vesznek azon dolgoznak tesztelik csinálnak mindent, a telefon kiszolgál mindent..
Azt ha tárgyalás van, szerinted melyik telefont kapják elő ? :)
Na ilyen ez a lexus meg infiniti is, szép-szép jó-jó, de nem presztizs. És nem is lesz az, ahogy egy android telefon se lesz soha értékes, hiába tökéletes..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!