A Renault-Nissan konszern miért nem hoz létre egy európai piacra szánt prémiummárkát?
Jelenleg, ők a világ 4. legnagyobb autóipari vállalata.
Prémiummárkájuk van, az Infiniti, viszont az a márka inkább észak-amerikai piacra van tervezve.A motorválaszték is ezt igazolja.Európában alig látni ilyen autókat.
Sokból nem állna létrehozni egy európai piacra szánt prémiummárkát.Minden adott hozzá, a műszaki alapok, platformok...stb
Sőt, majdhogynem csak fogni kellene néhány Infiniti modellt és átrajzolni (nem átemblémázni), európaiak számára eladható formájúra tervezni.
A mostani,európai Nissan és Renault modellek egy az egyben ugyanazok, csak máshogy néznek ki.Más az embléma, más a forma, de a lemezek alatt ugyanaz van, még motorválasztékban is.
Szerintem van pár jólfizetett alkalmazott aki kiszámolja hogy mivel lehet több profitra szert tenni, ha ők is arra jutnak mint mi, itthon a sör mellett, akkor gondolom megcsinálják.
Amúgy elég költséges dolog egy új márkát behozni a piacra
Hiszen mindenüket prémiumnak nevezik.
Már egy megane is prémium.
Amugy reménytelen lenne, ők is tudják. Régen jó volt a nissan. Most egy quskai-t használok, hát vannak benne gagyi dolgok.
mert nem éri meg..
Most mit csináljanak prémiumként ?? Ott van a sok német gyártó, prémium azt kész.. Senki se fog egy japán prémiumot venni, mert nincs semmi előnye, csak hátránya azon emberek szemében akik prémiumot keresnek.
Minek? A kutya nem venne. Ahogy az Infinitit sem.
Ennek a premiummarkas kiserletezgetesnek kizarolag az USAban van eselye, Europaban halott otlet.
"Minek? A kutya nem venne. Ahogy az Infinitit sem."
Az Audi,de különösen a Lexus, nem nagy múlttal rendelkező prémiummárkák.
Az utóbbit 1989-ben hozták létre.A Toyotánál kitalálták, hogy kell egy prémiummárka.
Fogták a platformokat és megcsinálták rá az autóikat jobb minőségben, jobb anyagokból,elegánsabb külcsinnel.
Egyébként, az Audi modellek egy része is kicsinosított, magasabb anyagminőséggel ellátott Volkswagen.
Egy nagy konszernnek nem bonyolult létrehozni egy új márkát.
Német precízség. Ez beépült az emberek agyába. És ráadásul az audi belseje sok embernek jobban tetszik mint a bmw-é. Plussz a merci, bmw hátsókerekesek mellé jött egy elsőkerekes amit az átlagember jobban preferál.
Így volt helye az audinak a piacon, ésbe is jött nagyon.
Japán megbízhatóság szlogenje ami létrehozta a lexust. Hiába jó kocsi erópában mégsem lett sikeres. Aki itt annyi pénzt szán kocsira az 3 német közül választ mert azokról mindenki azonnal tudja az utcán hogy mik.
Híres francia vagy olasz megbízhatóság az nem kerül be az emberek fejébe, inkább a hullámzó minőség és sok apró bosszantó hiba jut eszünkbe róla. Ilyen renoméval nem fog a gazdag új merci helyett új fiat superking-et venni hasonló árban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!