Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Renault-Nissan konszern...

A Renault-Nissan konszern miért nem hoz létre egy európai piacra szánt prémiummárkát?

Figyelt kérdés

Jelenleg, ők a világ 4. legnagyobb autóipari vállalata.


Prémiummárkájuk van, az Infiniti, viszont az a márka inkább észak-amerikai piacra van tervezve.A motorválaszték is ezt igazolja.Európában alig látni ilyen autókat.


Sokból nem állna létrehozni egy európai piacra szánt prémiummárkát.Minden adott hozzá, a műszaki alapok, platformok...stb


Sőt, majdhogynem csak fogni kellene néhány Infiniti modellt és átrajzolni (nem átemblémázni), európaiak számára eladható formájúra tervezni.


A mostani,európai Nissan és Renault modellek egy az egyben ugyanazok, csak máshogy néznek ki.Más az embléma, más a forma, de a lemezek alatt ugyanaz van, még motorválasztékban is.



2017. febr. 22. 20:43
1 2
 1/16 Beviz Elek ***** válasza:

Szerintem van pár jólfizetett alkalmazott aki kiszámolja hogy mivel lehet több profitra szert tenni, ha ők is arra jutnak mint mi, itthon a sör mellett, akkor gondolom megcsinálják.


Amúgy elég költséges dolog egy új márkát behozni a piacra

2017. febr. 22. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 BiTOPro97 ***** válasza:
Mert az ilyen, vagy hasonló kísérleteikbe bele bukott már mind a két márka, És mert telített a piac így is. Ezen túl borzalmas Samsung klón autóval eljátszották a vevők bizalmát. Sejtésem szerint ez, és a német vagy német technikai alapokra épülő prémium és luxus autók közt, a japánok még a jelenlegi eladás számokkal is csak regionális és nem országos központokat hoznak létre. AUDI is kész csoda volt, hogy betört a MB és BMW mellé harmadik komoly vetélytársnak. Phaeton már óriási bukás lett. Európában nagyon számít egy márka múltja, arra építhet csak jövőt.
2017. febr. 22. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 BiTOPro97 ***** válasza:
#1 Vagy egy szaké és egy vörös bor mellett. Kereskedések hálózatának kiépítését sem látták nyereségesnek az kérdező által említett, amúgy Európa útjain azért szép számmal futó Infiniti-knek.
2017. febr. 22. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Óóó, így is mindenki prémium akar már lenni, a VW is, az Opel, a Ford, a Citroen a DS-el, kérdés, hogy MINEK??
2017. febr. 22. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Mert felesleges lenne.
2017. febr. 22. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
100%

Hiszen mindenüket prémiumnak nevezik.

Már egy megane is prémium.

Amugy reménytelen lenne, ők is tudják. Régen jó volt a nissan. Most egy quskai-t használok, hát vannak benne gagyi dolgok.

2017. febr. 23. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

mert nem éri meg..

Most mit csináljanak prémiumként ?? Ott van a sok német gyártó, prémium azt kész.. Senki se fog egy japán prémiumot venni, mert nincs semmi előnye, csak hátránya azon emberek szemében akik prémiumot keresnek.

2017. febr. 23. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Minek? A kutya nem venne. Ahogy az Infinitit sem.


Ennek a premiummarkas kiserletezgetesnek kizarolag az USAban van eselye, Europaban halott otlet.

2017. febr. 23. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

"Minek? A kutya nem venne. Ahogy az Infinitit sem."


Az Audi,de különösen a Lexus, nem nagy múlttal rendelkező prémiummárkák.

Az utóbbit 1989-ben hozták létre.A Toyotánál kitalálták, hogy kell egy prémiummárka.

Fogták a platformokat és megcsinálták rá az autóikat jobb minőségben, jobb anyagokból,elegánsabb külcsinnel.


Egyébként, az Audi modellek egy része is kicsinosított, magasabb anyagminőséggel ellátott Volkswagen.


Egy nagy konszernnek nem bonyolult létrehozni egy új márkát.

2017. febr. 23. 17:29
 10/16 anonim ***** válasza:

Német precízség. Ez beépült az emberek agyába. És ráadásul az audi belseje sok embernek jobban tetszik mint a bmw-é. Plussz a merci, bmw hátsókerekesek mellé jött egy elsőkerekes amit az átlagember jobban preferál.

Így volt helye az audinak a piacon, ésbe is jött nagyon.

Japán megbízhatóság szlogenje ami létrehozta a lexust. Hiába jó kocsi erópában mégsem lett sikeres. Aki itt annyi pénzt szán kocsira az 3 német közül választ mert azokról mindenki azonnal tudja az utcán hogy mik.

Híres francia vagy olasz megbízhatóság az nem kerül be az emberek fejébe, inkább a hullámzó minőség és sok apró bosszantó hiba jut eszünkbe róla. Ilyen renoméval nem fog a gazdag új merci helyett új fiat superking-et venni hasonló árban.

2017. febr. 23. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!