Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a Renault...

Mi a véleményetek a Renault Premium 420 dci-ről? Mennyire megbízható? Kb. mennyi a fogyasztása?

Figyelt kérdés

2017. febr. 19. 17:39
 1/9 anonim ***** válasza:

Szerintem hulladék.

Fogyasztása 26-35 között attól függően mivel és mennyire hajtod.

2017. febr. 19. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
A leggányabb vontató, nem jó semmire. Igazából soha nem is értettem ezt a kategóriát (Renault Premium, Axor, DAF CF), hogy mire jó, mikor ott van a Magnum, vagy a Mercinél az Actros, DAFnál az XF, stb.
2017. febr. 19. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Kis önsúly. Napi 8 órásra jó az.
2017. febr. 19. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Csak belföldön járna. Nem kéne benne aludni.
2017. febr. 19. 19:18
 5/9 anonim ***** válasza:
Néhány éve még tudtam olyan céget, ahol Renault Premiumokkal nyomták a Magyarország-Spanyolország távot. A cégek sajnos nemcsak belföldre használják ezeket. De mondjuk ha úgy nézzük, akkor végülis jók ezek a Renault Premiumok, mert ezek 25 tonna rakománnyal jártak ki Spanyolba, és bírták a gépek.
2017. febr. 19. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Én jártam vele. Műszakilag tökéletes volt , csak a fülke az szinte lakhatatlan. Ha fújt a szél bent lehetett érezni. Semmi szigetelés, hely nincs benne. A tároló rekeszek semmire nem jók , kis szar valami, de a többi az jó volt.

A motor az nagyon gyorsult, jobban mint bármelyik 500-as. A fogyasztás is a legjobb.

2017. febr. 19. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

"Csak belföldön járna. Nem kéne benne aludni."


Kérdező egy dolgot kell eldöntened: mire akarod használni, milyen raksúllyal stb.

Ha rendszeresen nagy a raksúly, akkor valami könnyű vontató kell és akkor Premium és társai. Ha általában nem nagy a raksúly,akkor én kihagynám ezt a kategóriát. Kicsi, kényelmetlen, hangos stb..

Az az igazság, hogy nálunk eléggé kiszámíthatatlan a kormányzás és nem kizárt, hogy előtt utóbb emelni fogják az útdíjnál a kedvező kategóriát jelentő emissziós osztályok határát. 420dci-ből ha jól tudom akkor euro3 a plafon ami most még elmegy, de ha jövőre január 1-től mondjuk csak az euro 5 és a feletti lesz a legolcsóbb útdíj kategória akkor az autó munkára alkalmatlan lesz és az ára is leesik. Én azt mondom, hogy jobb félni ( és előrelátónak lenni ) és minimum euro5-ös autót venni. Azzal még pár évet ki lehet bekkelni.


#5

"Néhány éve még tudtam olyan céget, ahol Renault Premiumokkal nyomták a Magyarország-Spanyolország távot."

Ma is van ilyen,csak azokban már nem a 420-as Renault motor van,hanem a DXI néven csúfolt Volvo motor :)


#6:

"A motor az nagyon gyorsult, jobban mint bármelyik 500-as. A fogyasztás is a legjobb."

Hát őőő én furcsának tartom, hogy egy 10 literes dci-vel legyorsulsz akármilyen 13 literes 500-as autót, de legyen úgy :)

A fogyasztás az sok mindentől függ, pótkocsi, rakomány, sofőr, de szinte akármelyik euro6-os 500-asnak jobb a fogyasztása, mint a régi autóknak.

2017. febr. 20. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
7. Amit a 6.-ra válaszoltál . Nem irtam volna ide ha nem igy lett volna a gyorsulás. A fogyasztást meg mindenki tudja hogy üres és rakott közt különbség van. DE! amikor ezek újak voltak nem volt euró 6 még sehol. Úgy hogy nagyon ne okoskodj , mert nagyon erőltetett.
2017. febr. 28. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Viszont amikor ezek újak voltak, akkor sem voltak soha fogyasztásbajnokok. Egy rakás autóval a Prényinyúl fogyasztása alá tudtál menni.
2017. márc. 1. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!