Autószerelők válaszát várnám, kettőstömegű lendkerék elhasználódása lehet hatással a vezérlésre?
Felkerült egy új vezérlés az egyébként kettőstömegű hibás 2.0 PDTDI autómra, majd rá 2 napra eltört egy feszítőgörgő, kinyomtam a kuplungot, majd leállt az autó, mint az kiderült, a feszítőt tartó csavar eltört. Az autószerelőm elmondása szerint a kettőstömegű lendkerék apró ütései miatt feszült meg a vezérműszíj annyira, hogy az eltörte a görgőt tartó csavart.Egyébként is feszesnek hallottam a csere után.
A problémám a következő, autószállító trailer hozta haza az autót, 25.000 Ft-ért, illetve ez az egész tönkretette a szelepeket is. Jelenleg javítás alatt van az autó, viszont ez 100-150.000 Ft-ba fog kerülni véleményem szerint. Lehet köze ennek a kettőstömegű apró ütéseihez, vagy a szerelő hibájából következett ez? Nem szeretném, ha átvágnának.
Köszönöm!
Lehetni lehet, de senki nem időjós milyen hibás állapotban mi történik.
Lehet új hibás alkatrész is, lehet szerelési hiba is, meg ha nagyapámnak áramszedője lenne villamos is lehetne.
Ez elég sakkmatt szitu mert bárki mutogathat bárkire.
Feszítőt komplett cseréltek vagy csak a görgőt? Mert komplett kell ennyi futás után, a karos tartók sokszor csere után eltörnek csak görgő cserén minden auton...
Én mondjuk hibás kettőstömegűvel el se vállaltam volna és ha elvállalom is csak full új mindenből(ahány görgő, kar, patron, rugó, vezető, stb. van mind új!), akinek nemtettszik vigye máshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!