Aki tömegközlekedést használ vagy hiteles kisautót vásárolt miért nézi le a 20-25éves prémiumokat? (Pl. BMW)
Ahogy én hallom az öregautózók (régi, de szép állapotú BMW, Audi, Merci, stb. tulajdonosai) se szeretik ezt a nagy roncsprémium áradatot, ami szinte kizárólag külföldről jön már évek óta.
S ja, az egyiknek van szerelemből például egy E36, arra jut 10 majom, akik csak azért veszik meg az olyat, mert hasonlítani akarnak az ilyenekre, csak az övék összeadva a tizedét se érik annak, amelyik szép állapotban van.
Valljuk be, az ilyen autók tulajdonosainak csak 10 százalékának van ilyen autója azért, mert szereti. A többi csak majom, valami németből behordott ronccsal.
Na most nekem van egy 17 éves 5-ös m-esem. Öreg, igen.
Gyerek korom óta akartam, de csak 3-ast.
Még 11 évesen vettem szép állapotban, az előző tulaj nem sokkal előtte adta ki rá az árát, hogy a hivatalos BMW-szervizben cseréljenek vezérműláncot.(Volt egy 50 eurós hibája, amit ők szerintem nem találtak meg, és megijedhetett, és ezért adhatta el annyiért amit épp ráköltött, ha valakit érdekel elmesélem mi Volt az)
Utána a műszakikon kívül szinte csak olyan dolgokat költöttem rá, ami a saját heppem Volt, hogy pl. elkezdett rohadni a motorháztető egy pontban, valószínű kezeletlen kőfelverődés miatt. Más simán giteltette volna, vagy hegesztették volna. Mondta a fényező haverom hogy mindig vissza fog köszönni. Vettem rá a BMW-nél gyári újat, mert az utángyártottak olyan ratyik voltak, hogy agyon kellett volna egyből gittelni.
És sok hasonló apróság Volt amit nem lett volna muszáj, de ráköltöttem.
Na most ez azért veteránnak még túl fiatal és modern (annakellenére hogy 17 év azért már rendesen benne van a korban).
Ezáltal nem érzem magam olyan öreg autósnak.
Viszont suttyónak Sem. Akkor most én hová tartozom?
""most tartok 600 körül" <--Szó nem volt az üzemeltetésről ebben!
3év alatt MINDEN pénzt összeszámolnék ami ráment hát hú, belegondolni is rossz! "
Erről pofázok már mióta. Vettél egy 200 000-res BMWt, rálocsoltál már 600 000-ret és még fényezni és lakatolni kellene közel egy gurigáért. Az közel két millió. Annyiból már vehettél volna egy olyat, amivel nem kell küszködni, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a többi igazi sutyerák nem költ rá ennyit, mert nincs miből azért van annyi pusztulat BMW, Merga, Audi stb az utakon. A kérdés meg ezekre vonatkozott, nem tudom mit értetlenkedsz még mindig.
" veszek egy malacperselyt az elkövetkező 5évre és még külföldre is gyalog indulok, mint Petőfi... Hmmm 5év múlva mit vehetnék hmmmm egy tipptopp M635CSI -t oh máj gád!"
Ehhez inkább egy multiliftes konténert vegyél ne malacperselyt, mert mire apróból összejön az E24-re az apró...
Ha jól számolom akkor ez potom 15 millió :)
Lattam mar 635csi t 2mFt ert is itthon igaz nem M6 de 35i volt. Jo okeee "foglalkozos volt" de Csikos is megmondta a TCn o 800bol flottat vesz nem kocsit :)
Mulkor volt HAHun egy E9 asszem 300-400korul magyar papirral igaz mar a kepeken is a kasztni olyan volt gondolkozni kellene hol emeled meg ha csaposon emelni akarod.
E9 hez mar sajna kulfoldon se sok cucc azert E24hez legalabb van.
Multheten felraktak egy W140 se600 t 650ert de szegeny max 350-400at ert pedig nagy volt a csabitas. Nem tudom ki vette meg es mennyiert de mar nincs fent.
nagyon agyaltam hiaba max 350-400at er csak V12 :) viszont eleg fapados kivitel volt nem valami agyonextrazott.
Olyan jokat lehet szivni azzal a v12vel :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!