Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem számít a parlamentbe...

Miért nem számít a parlamentben ülő nagyembereknek, hogy bármikor meggyulladhat az emberek alatt az M3-as metró? Miért nem tesznek már valamit a tömegközlekedést használó emberek biztonságáért?

Figyelt kérdés
Félek már felülni a metróra. Viszont muszáj használnom..
2015. aug. 6. 20:25
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
40%

"Miért nem számít a parlamentben ülő nagyembereknek..."


1. Ők nem metróval járnak.


2. Ne légy önző mert budapesti vagy. Te talán törődsz a vidéken uralkodó közlekedési problémákkal? Neked legalább vannak alternatíváid a közlekedésre.


3. A metró első körben inkább a budapesti közigazgatási rendszer köreihez tartozik és nem a parlamenthez.

2015. aug. 6. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
37%

mert annyi pénzbe kerülne a új szerelvényeket vennie a BKV-nak az évi 20 milliárdos veszteség termelés mellett hogy nem jönne ki nekik a költségvetésből.

mivel ez nem állami cég, ezért a jegyárakból kell gazdálkodniuk, meg mikor nagy nehezen kapnak uniós támogatást.

2015. aug. 6. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
De stadionra van pénz, biztonságos metróra nincs:)
2015. aug. 6. 21:07
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Ezt egyébként, én sem értem, hogy az, hogy Budapest tulajdonában van mért nem teszi ehetővé a kormánynak, hogy valami gyorssegélyt adjon rá. A másik pedig, hogy 20 milliárd forint az államnak nem olyan sok. Havonta van fél tucat olyan pályázat ahol a haver fél-egymilliárddal drágább pályázatát választják.
2015. aug. 6. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Ébresztő, nem olvasol híreket???

A KBD épp a napokban döntött, hogy a BKV szerződést köthet a Metrovagomassal a vonatok felújítására. Szóval végre halad az ügy.


Persze az jogos kérdés, hogy a "fülkeforradalom" után mi tartott még öt évig ezen...

2015. aug. 6. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
0%

mindenki ezzel a stadionokkal jön...istenem...

miért nem fogják már fel az emberek hogy ez nem a magyar állam pénze, és nem Orbán Viktor "diktátor" nagyúr kénye kedve hogy stadionok nőjenek ki a földből!?

ez az unióé, és az unió mondja meg mire lehet elkölteni!

és mint tudjuk az eu leginkább infrastruktúrára ad pénzt.

hiába szeretnénk mi új szép metrókat, meg kórházakat, ha stadionokra meg egyéb más szarokra adnak csak támogatást.

2015. aug. 6. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

# 6/6 Időpont ma 21:22


Na, mondjuk az EU-nak pont a stadionjainkban van a legkevesebb pénze. Ha van egyáltalán.

És gondolom az is véletlen, hogy mucsaalsóra épült egy kétszer akkora stadion, mint a lakosság. Pont véletlen vitya szomszédságába... Micsoda véletlenek vannak!

2015. aug. 6. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

"z az unióé, és az unió mondja meg mire lehet elkölteni!"

Arra lehet költeni, amire megpályázzák. De gondolom az Únió kényszerítette Orbán Viktor királyunkat hogy a háza mellé Stadiont építsen...

2015. aug. 7. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
0%

Istenem, megint a megkeseredett kispolgárok lelki szemetesládája lett ez a kérdés.


Olvassatok híreket. Már készítik elő a dolgot. Nyilván mindenki a saját környezetére fordítaná a pénzt, nyilván a politikusok sem csinálnak jól mindent., sőt...


De azért ez kicsit komplexebb dolog, mint hogy lemegyek a közértbe és veszek egy izzót, mert kiégett, becsavarom és kész.

2015. aug. 7. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%

Számomra az az érdekes, hogy a BKV egészen eddig tagadta, hogy a 3-as metró utasbiztonsági szempontból veszélyes lenne.


Most, hogy aláírták az oroszokkal a szerződést a járművek felújításáról, melynek költsége kb. 3/4-e annak, mintha új szerelvényeket vennének, miközben a felújítás során például nem fognak klímát beépíteni, így marad a 30 fokos szauna, ekkor hirtelen a szerelvények életveszélyesek lettek és ha az oroszok nem kezdenek hozzá azonnal a felújításhoz, le kell állítani a forgalmat.


Az is érdekes, hogy a 2000-es évek elején felújított legelsőként érkezett szerelvényeket 2011-ben, 40 évnyi használat után kivonták a forgalomból a váz törése, repedése miatt pont az orosz gyár állásfoglalása szerint, mely alapján a szerelvények elérték az élettartamuk végét, most ugyanez az orosz gyár fogja a szintén lassan 40 éves szerelvényeket felújítani 25 évre.

2015. aug. 7. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!