Miért kellett tönkretenni a debreceni tömegközlekedést a DKV-val?
Erről kérdezd meg a derék cívisek által oly nagyra becsült Kósa Lajos polgármester urat.
Elég nagy őrültség volt gyakorlatilag fix teljesítményre leszerződni az ITK-val, aztán rájönni, hogy jé, ha villamost építünk, kevesebb busz kell majd. És további, a közgyűlés által elfogadott járatritkításokkal még rá is gyúrtak erre... Szóval gondold meg, hogyan ikszelsz legközelebb!
A DKV egy kifejezetten jó cég volt addig, amíg csak a villamosok forgalmáért felelt, majd a trolik is jó hatással voltak rá!
(Az akkori 1-esen 2-5 percenként jártak a villamosok, és teljesen korrekt ár-érték arány jellemezte.)
Aztán kitalálták, hogy beszervezik a buszokat, meg a parkolást...
Azóta csak az áremelés és katasztrofális színvonal-esés a jellemző!
Most "kiszervezték" a nyereséget termelő parkolást egy csókos hordába, hogy több támogatást tudjanak lenyúlni. A buszok meg olyanok amilyenek, nagy baromság volt így, ilyen nulla szakértelemmel szerződést aláírni majd így üzemeltetni. Felelős persze nincs...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!